Gå til innhold

Er det bare meg eller flere av dere i samme situasjon????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt endel uregelmessig menstrasjon før..jeg har liksom tatt det som en selvfølge at mensen kommer vel snart men det gjorde den jo aldri..vært hos legen og testet positivt i dag!!Men jeg aner jo ikke når siste menstrasjon var..he he!!!Men dem finner vel snart ut det disse legene vel...må jo det for å vite når jeg skal på UL og sånn..har fått min første legetime 29 feb så håper jeg blir litt klokere da:)

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spent:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulera, og velkommen hit!

Det beste er om du klarar å huska sånn ca du hadde mensen sist, så får legen litt å gå etter. Treng ikkje vera nøyaktig på dagen, men månaden i alle fall? Viss ikkje tippar eg dei lar deg gå ein månad eller to før dei sjekkar enten med ultralyd eller ved å lytta til hjertelyd.

Lykke til hos legen!

Skrevet

har fått høre at jeg da mest sannsynlig blir sendt på tidlig UL jeg..he he..men det får jeg se til fredag!!:)Spent som bare det i ALLEFALL:)

Skrevet

Legen vil komme til å henvise deg til inv.ul om ikke h*n klarer å finne det ut selv.. Men ting kan ta tid i det norske helsevesnet :P Såå du må sikkert smøre deg med liiitt tålmodighet ;) Hvertfall masse lykketil! En kjempe spennede tid dette her :D

Skrevet

TROR DEN TIDEN JEG ER I NÅ ER VELDIG INTENS OG SPENNENDE JA..DET BLIR SIKKERT ALT FEMMOVER OG..IKKE DET JEG MENER:)MEN JEG VEIT LIKSOM IKKE NOE ENDA,,LITT SPENNENDE DET Å..NÅR JEG ENDELIG HAR BLITT SENDT TIL UL KAN JEG VÆRE LITT MER SIKKER OG GLEDE MEG MASSE OVER DET Å:)tAKK TIL ALLE DERE SOM SVARER MEG:)VELDI BRA...FDU ER LIKE GAMMEL SOM MEG SER JEG??HE HE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...