LadyLuck & Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 er så f**** hormonell.. tåler jo ikke noe jo.. Sambo sovna med "Storebror", og jeg satt nå her å koste meg. Var inne å vekte han i ste, og spurte om han ikke ville stå opp snart. Fikk til svar at nå var det så sent at han bare ville prøve å sove til i morgen tidlig, noe som er helt fair siden han tar "Storebror" om morgnenen så jeg får sove/hvile meg litt. Men så var det alikevel nok til at her sitter jeg, hormonell som f** og griner.. Er MØKK LEI hele graviditeten, vil bare bli ferdig, og enda er det lenge igjenn.... Sorry.. måtte bare syte litt
Smånetta 14.mai Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Du er sikkert litt ekstra sliten også siden du har en storebor å se til. Det er en her i huset også, og jeg sliter mer nå enn med han. I natt sendte jeg mannen på sofaen med et ullteppe fordi han kalte meg kjerring.(Jeg var litt teit og han var litt brisen.) Kort lunte her for tiden, ja.
LadyLuck & Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 hvor gammel er din? Min er 13mnd, så krever fortsatt mye...
Smånetta 14.mai Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 18 mnd her. Han virker som han er i trassalderen allerede, faktsik. Kan holde på i timesvis hvis han har bestemt seg for at vi har gjort noe galt. Han er i barnehage, da. Også selv om jeg har vinterferie. Han kjeder seg sånn hjemme at det bare blir sur gutt.
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Uff da...Vet hvordan du har det... Skulle ha vært hos meg du...Så kunne vi sittet her sammen og tuta...hehe...Sambo gikk nå å la seg... Bedre å få det ut enn at det ligger å ulmer...Men tenk, nå er vi snart ferdige...=oD *trøsteklemme*
LadyLuck & Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 snart...??? er jo minimum 9dager igjenn (sorry..klarer bare ikke vært positiv akkurat nå) Er så hormonell at jeg faktisk begynte å gråte av tvn i ste (han som gren og var så lei seg når han ble tatt for å skulle ha sex med en 14åring) (takler ikke mannfolk som griner...)
Smånetta 14.mai Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Går du hjemme med ham? Jeg jobber, men er sykemeldt 40% pga kraftige og hyppige kynnere. De dagene jeg har vært på jobb (pendler halvannen time hver vei), er jeg helt ødelagt. Skjønner godt at du griner for lite når du går hjemme med en som krever deg hele dagen. Kanskje dere skulle få en barnevakt en helg, eller en dag, som dere kan sette av til dere selv. Gjøre noe dere har lyst til. Om det er sløve på sofaen, gå til frisøren, gå på tur, sove lenge eller hva som helst, så får dere kanskje pustet litt. begge voksne.
LadyLuck & Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 hadde barnevakt lør-søn forige helg. storkoste oss på kino,middag og pub (ingendrakk) men like sliten når mandagen kom, selv om jeg sov nesten hele søndag =0(
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Uffameg...Satt å tuta litt selv..=oD... Nei, denne babyen får vente til etter mandagskveld...Skal spise middag med ei venninne da..=oD Nå skal jeg se på Numbers på tv2... Tenk at i morgen er det en ny dag...Prøøøøøøve å tenke positivt...=o)
LadyLuck & Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Kose deg ed Numb3rs du (sett alle, laster de ned vi..) tror jeg går å legger meg, og ser et eller annet på laptoppen... og åper jeg kanskjesovner (men så heldig er jeg vel ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå