Gå til innhold

Hva ligger blodprosenten deres på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9,8 det ble sjekket for en mnd siden ca..vet ikke helt hva det betyr da..

Skrevet

Ved forrige sjekk -for noen uker siden, lå den på 9,1... Er ikke helt i form, kan man si... Mye svimmel, ør, trøtt og sliten...

Tar jerntilskudd, men av en eller annen grunn går ikke hb'en noe opp i verdi.

Var sånn sist jeg var gravid og, og da kom det helt ned i 5,2 etter fødselen. Ser ikke særlig lysere ut denne gangen... :/

Skrevet

10,3 tror jeg...Var på 10 i allefall=o)

Skrevet

12,8 ... er i uke 41... sukk 4 dager på overtid,.. 5 faktisk om et kvarter ..

Skrevet

Min var 10.4 for 3 uker siden, da var jeg i uke 30. Fikk beskjed om å ta jern, det var for lavt.

Skrevet

Min var 10,5 på kontroll for en uke siden.Fikk beskjed om å ta jern tilskudd...Tar floradix jeg da...Trur dere det hjelper...?Begynt å tenke at jeg kanskje skulle ha kjøpt jern tabletter istedet...

Skrevet

13,8 sist. Ligger normalt mellom 14-15 så det er ikke gæærnt.

Skrevet

11,6, var nede i 10,1 men det har hjulpet med jerntilskudd (39+6).

Skrevet

min ble målt til 11,3 igår og fikk skikkelig kjeft av jordmor fordi hun mente jeg ikke spiser ol. sammenliknet med 13 målt i oktober, og mellom det har jeg slitt med lite inntak av mat og besviming ofte, men de siste månendene har det gitt seg. etter hva dere over her ligger på så synes jeg iallefall at hun krisemaksimerer. de gadd ikke måle den mens jeg var dårlig, så jeg tror den har vært mye lavere og nå er på vei opp igjen. skal ta jerntilskudd da selv om jeg hadde jernlager på 99...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...