flypapir Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har bare litt vondt, men er redd det blir verre i morgen? Lurer også på om jeg kommer til å blø mer i morgen...? Noen med erfaringer? Går veldig bra nå, men skal på jobb i morgen og der er det aking osv på programmet....
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ingen erfaring, men ville bare si at jeg har tenkt på deg i dag.
Mersa og gutta <3 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Har tenkt på deg i dag. Aner ikke med vontene, men håper det ikke blir noe mer vondt på deg! klem
Sjefsmegga Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hei, jeg hadde ma i uka 10 og hadde ikke noe annet enn litt kraftige "Mensmurringer" et par dager etter utskrapningen. Men lurt å ta litt hensyn til seg selv første dagene, jeg blødde ikke noe større mengde andre dagen heller, mest første dagen for min del. Om det er så lurt å ake vet jeg ikke, ingen mulighet til å ta fri? Jeg fikk i hvertfall beskjed om å ta det rolig i 2 dager.
flypapir Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Takk, det var koselig å høre... Gikk utrolig bra, fikk komme til legen 12.30 og ble rullet inn på operasjonssalen 14.10. Våknet litt over 14.30 en gang og var i super form hele veien. Nå er jeg bare glad det er gjort!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Ville droppa jobb imorgen, ihvertfall hvis det er aking på programmet.....
flypapir Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg sa til legen at vi skulle på aketur, og han sa at jeg sikkert fikk det tilpasset hvis jeg ba om det... Ikke noe sykemelding og ingen beskjed om å ta vare på meg selv. Men er jo greit å jobbe litt da, hvertfall hvis det ikke er mer smerter/blødninger enn nå...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 her jeg vært deg tror nok jeg hadde tatt meg fri i morgen med tanke på akingen, det rister jo en del. snakker av erfaring, hadde utskrapning i 2006 i mars, vi skulle på familietur dagen etter, og vi brukte scooter og det rista fryktelig og da kom det mer blod enn før jeg dro på tur. Men du kan jo ha ansvar for noe annet trenger sikkert ikke være med på akinga, si fra til sjefen så går det sikkert helt ok
flypapir Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 Får håpe jeg får stå og se på da, de vet hva jeg har hatt å stri med de siste ukene... Vil jo helst ikke blø noe mer eller "riste opp" noe jeg ikke burde.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 fy det ble mange skrive feil, slik går det når man ser på tv :-) Håper det går bra med deg, jeg fikk sykmelding av fastlegen pga av tunge løft på jobben, og jeg følte ikke for å gå på jobb og være blid til kundene. Var servitør da.
flypapir Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, kjenner til tv-problematikken... Jeg jobber vanligvis en til en med en gutt med adferdsproblemer, men har også noen timer i uka på sfo. Denne uka er det jo vinterferie, men timene på sfo må gjennomføres... Er heldigvis ingen tunge løft der, men mye aktivitet har vi såklart!
mei&mi + marcus :) Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Har tenkt på deg jeg også.. Tror det er veldig individuelt hvordan vi opplever det.. Jeg hadde bare blødninger i en dag etterpå, og ikke så mye smerter, mest trøtt og sliten. Du ville ikke ta fri i morgen altså? Håper det går bra da.. klem
flypapir Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2008 Takk.. Ville og ville på jobb... Jeg kunne godt hatt fri, men legen mente at det ikke var nødvendig. Og han har nok rett. Har vært sykemeldt i fire uker etter jul pga graviditetsproblemer, og det holder vel igrunn... Får heller gå hjem om jeg ikke orker!
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 har vært litt "borte" jeg, så vet ikke hva du har gjort, men jeg tok utskrapning, da blødde det den dagen, litt dagen etter, så ga det seg tredje dagen. det var etter fødsel..
Gjest_1001 Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Var på utskrapning i går, og fikk sykemelding ut uken. Må ikke på jobb før på mandag igjen. Merkelig at det er så forskjellig praksis da. Lagde en egen tråd på det i sted. Jeg vet ikke hva din situasjon var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå