mammatil2flotte Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har tannlege skrekk, men trenger fakta for å forbrede meg!!! Noen som har måtte rotfylt???
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Alt er relativt. Jeg hadde veldig snill tannlege, så rotfylling gikk bra det altså. Ubehagelig bare. Og litt vondt, men med bedøvelse gikk det bra.
petite fleur Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Synes faktisk ikke det var så ille, og jeg har også tannlegeskrekk. Men så hadde jeg en utrolig dyktig tannlege også da. Det verste var nesten lukta av råtten nerve ;-/
konvall Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Merket ingenting, men utrolig kjedelig og dyrt.
*dum&deiLig*™ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har aldri rotfylt, men siden de kan bedøve slik at man kan trekke tenner smertefritt, må det være mulig å bedøve slik at rotfylling blir smertefritt?
Blind Gudinne Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Bare vondt ett sted..... I LOMMEBOKA!
Barba_mamma Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 du får bedøvelse og jeg synes ikke det var vondere enn noe annet jeg har gjort til tannlegen. Og VELDIG godt etterpå!!!
Prish Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har rotfylt flere tenner. Du får selvfølgelig bedøvelse. Det vonde var da de tok nerven. Det varer bare to sek. Etter det er tanna "død" og du har ingen følelse i den. Når bedøvelsen går ut, kan det hende at du føler deg litt "støl" i tanna noen dager. Det er ikke vondt, men kan være ubehagelig. Husk at du må ha to konsultasjoner ved en rotfylling. Dette greier du fint. LYKKE TIL!!!
Himmel og hav Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Ikke vondt, men kjedelig og slitsomt å sitte å gape så lenge, også litt ømt i etterkant. Signerer de andre - det gjør vondest i lommeboka!
Brenda med 2 ute Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Ja, det gjør vondt desverre. Jeg måtte nesten rotfylle...de borret helt ned for å så fylle opp med temporär fyllning. Så fikk de se det an om det blev arr som stabiliserte det, heldigvis funket det. Men det er ikke deilig. Du kan ikke be om narkose da?
mammatil2flotte Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Tusen hjertlig takk for mange flotte og oppmuntrende tilbakemeldinger :-) Kjenner jeg gruer meg litt mindre enn før ja... Har trukket visdomstenner, det gjorde ikke vondt, så skal jeg vel klare dette her også!!! Kjipt at det er så dyrt ja, tannlegen sa jeg måtte regne med rundt 5000,- Hva betalte dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå