Gå til innhold

Kynnere uke 20? Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nett vært på sykehuset med magesmerter, var veldig redd. Så viste det seg at det var falske rier, eller kynnere. (er ikke det det samme?) Og jeg ble sykemeldt til over helgen, med anbefaling om å ta kontakt med fastlegen på mandag. (for videre sykemelding) Jeg måtte ta det med ro - jobben min innebærer en del gåing.

Noen andre med dette problemet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg har hatt masse kynnere siden uke 18. Det er ikke det samme som rier nei..

Er visst ikke noe farlig iallefall...

Skrevet

Jeg begynte å få masse kynnere i uke 20 pga mye og stressende jobbing. Hadde rundt 10 stk om dagen. Om de ikke blir regelmessige og hyppige (som rier) er det ikke farlig og det er veldig vanlig. Jeg ble sykemeldt først 60% og etter 2 uker 100 % fordi det ikke roet seg. Nå har jeg mellom 3-5 om dagen.

Mye hvile hjelper og når det står på så kan det være godt å ligge på siden. Men jeg har også hørt at kynnere styrker musklene i livmoren. Disse kan du ikke trene bevisst. En sterk livmor gir en lettere fødsel så hvis man tror på det er kynnere velkommen. Jeg gjør ihvertfall det. Har også tenkt å begynne å jobbe litt igjen fra mandag av så får vi se hvordan det går ;)

Skrevet

Jeg har muskelsammentrekninger nederst i magen nesten hver dag, spesiellt om morgenen og kvelden, men er usikker på om det er kynnere...selv om det sikkert mest sannsynelig er det...

Men jeg synes ikke det er noe vondt, magen blir bare stram, akkurat som om jeg er litt støl.

Jeg er i uke 20 nå, og har hatt det slik i 2 uker.

Skrevet

høres ut som kynnere ja....

Skrevet

Jeg er i uke 15 og har noen kynnere alerede nå. Men var plaget med dette gjennom mitt 1. svangerskap. Helt normalt. Et tegn på at kroppen forberder seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...