vipsen*en av hver* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Heisann.. håper jeg slipper dette da.. Men i tilfelle jeg går over tiden lurer jeg på hva som skjer på en sånn kontroll.. Jeg slapp å gå sist.. Fikk 4 dager før.. Men trenger ikke får før denne gangen.. Jeg prøver å forbrede meg på det.. Legen sa at neste gang jeg skal til jordmor (4 dager før termin) at ho bestiller overtidskontroll til meg da..
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Var på overtidskontroll for 5 år siden.. Fikk da UL for å sjekke bebien og mengde fostervann osv.... Ble bestemt at bebien måtte ut straks, så fikk drypp o.l. etterpå..
vipsen*en av hver* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 hvorfor måtte den ut med en gang?
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 vipsen*med en spire*fødeklar Bebeien lå helt tørr, uten fostervann ( hadde sluttet å produseres). Morkaken var gammel og dårlig og bebien var veldig stresset. De trodde også at han var kjempeliten, under 2 kg, så de var nok redd det var noe galt med ham.. Men gutten som kom ut var 3200 g, og i fin form. Men var veldig preget av å ha ligget i magen alt for lenge.. Var kjempetørr ihuden, og lange negler. Mensenterminen min var nesten 3 uker før UL termine, så bebeien kom da ut nesten 4 uker etter mensen terminen..Hadde jeg ikke vært på den kontrollen, hadde det ikke blitt noen bebi på meg da.. Ble tatt med haste KS fordi åpningstiden min tok alt for lang tid... Var en litt skummel opplevelse ja...Men alt gikk bra, og det er jo det viktigste:)
vipsen*en av hver* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 ja det er det viktigste.. bar det gikk bra.. men lurer litt på om de tar en underlivs undersøkelse og ser om du er moden eller??
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 J, de sjekket modning før de satte meg på drypp.. Men ingen CTG registrering.. Men husker ikke helt på hva som skjedde... Tenkte kun på bebien min, var så utrolig redd da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå