Gå til innhold

Noen som har følelsen av at ungen er i ferd med å krabbe ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I forrige fikk jeg en pussig følelse.... der nede...

Kjentes ut som om babyen presset nedover. Vekslet mellom ganske karftige stikk og noe som kjentes mer ut som spark. Litt ekkelt var det.

Kan det være at babyen er i ferd med å feste seg allerede?

Jordmor kommenterte at hun kjente baby langt ned rett før jeg merket dette, men hun hadde så dårlig tid så rakk ikke å spørre noe mer.

Er bare i uke 31. Varte noen dager, men har ikke kjent det de siste dagene.

Har kjent spark i alle retninger etterpå så hun har tydeligvis snudd seg etter det.

Noen som opplever det samme? Dere som har født før: Vet dere hva dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at han snart klatrer ut gjennom magen min på venstre side jeg=) he he he det er sikkelig vondt asså!!! Blir helt øm på siden der!!

Gleder meg til å få han ut nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok nedpress du kjenner....Har hatt det ganske mye hele svangerskapet...Husker ikke dette fra forrige gang men jordmor sa det var helt normalt. Har det veldig mye etter sex og det er ikke behagelig,føler at hele ungen kommer ut...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den ja! Noen ganger føler jeg at en hånd eller et ben er på veg ut også den naturlige vegen. Litt ekkelt, men regner med at det ikke skjer. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut. Har utrolig mye nedpress. Er i uke 33. Dersom jeg er ute og går litt føles det nesten som om ungen er på vei ut - selv om jeg etter to fødseler vet at det kjennes litt annerledes ut ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye leven i magen at jeg tror frøkna kommer til å spasere ut i stedet for å bli født på vanlig vis...... Er i uke 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig aktiv her også!!!! Hele magen bare velver seg og man kan se at det er armer og bein som stikker ut!!! he he he kjenner endel nedpress her også. er 35 uker om 2 dager så det er jo greit...litt ekkelt...men det var sånn sist også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...