Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 trenger en liste her.. jeg har nå : vogn,nytt stellebord med stellematte og badebalje, håndkler,kluter, klær (nytt også).. men "dilemmaet" er nå at største snuppa sover i sprinkelsenga enda (vi har voksiseng til hu men sambo gidder jo aldri å sette den sammen og jeg har ingen andre å spørre enn han og jeg har 10 tommeltotter når det gjelder slikt..) vi har veeeeldig liten plass så en vugge er vel mer passende frem til hu blir 5-6 mnd?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 En kurv eller vugge er jo veldig koselig da, og hvis dere i tillegg sliter med plassen mer jo det greit. Hvis ikke ville jeg be samboeren om å få fingeren ut..... Vi har jenten vår i sprinkelseng, men hun skal få ny seng til forsommeren slik at babyen får den. Jeg har bare ikke funnet ut hva slags type seng hun skal få.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 senga hennes står liksom her og har vært det i 4-5 mnd snart..blir forbanna .. skulle gjerne montert dette selv men jeg aner ikke hva og hvor + at jeg har 10 tommeltotter til sånne ting
Gjest mphs Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hos oss sover også første enda i sprinkelsengen sin, men storesengen hennes står ferdig oppredd inne på rommet men hun vil ikke ligge der og syns det er skummelt. Så hos oss blir babyen til å sove i en hardbag de første mnd og så får mannen ligge inne på rommet hennes i tilvenningsfasen hennes til storesengen. Hvis det ikke går skal vi kjøpe en billig Ikea sprinkelseng i en overgangsfase.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå