Deidei Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Lurer på om det er noen som vet om sykepengene kommer før helga? Vet at de skal utbetales den 25 denne mnd, men det er mandag. De bruker vel å være litt snille å overfører siste virkedag FØR helga?? Noen som vet??
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det er iallefall slik at hvis du virkelig trenger pengene før helga, så får du dem garantert ikke, hehe....
Deidei Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Gjett om... Hadde virkelig hatt behov for dem nå.. Ikke så gøy å gå blakk heller... Har så lyst til å shoppe litt til babyen også.. Så det hadde vært litt snilt om de overførte FØR helga.. Jeg får krysse fingrene videre jeg da....
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har fått sykepengene dagen før jeg egentlig skulle hatt dem tidligere, så jeg håper virkelig de har tenkt å komme i morgen, for jeg har shoppingplaner, hehe
Lille trille satt på hylle Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hehe. Håper også at pengene kommer før helga. Fikk mine den 20. forrige måned, så de kunne godt kommet litt før nå også.
Deidei Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har brukt å få de tidligere før.. Men hadde virkelig trengt de før helga.. Så vi fikk handlet litt godt og kost oss med også siden sambo sitter med ene hånda i gips og venter på operasjon, og jeg vagger rundt her i uke 32 m bekkenløsning og smerter overalt.. Så litt godt må vi "syke" unne oss.. Vi krysser fingrene for at NAV er snille å overfører til oss før helgen, eller?????
Lille trille satt på hylle Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Er med på den;) Krysser alt jeg har=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå