Gå til innhold

Utbetaling av sykepenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som vet om sykepengene kommer før helga? Vet at de skal utbetales den 25 denne mnd, men det er mandag. De bruker vel å være litt snille å overfører siste virkedag FØR helga?? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall slik at hvis du virkelig trenger pengene før helga, så får du dem garantert ikke, hehe....

Skrevet

Gjett om...

Hadde virkelig hatt behov for dem nå.. Ikke så gøy å gå blakk heller... Har så lyst til å shoppe litt til babyen også.. Så det hadde vært litt snilt om de overførte FØR helga..

Jeg får krysse fingrene videre jeg da....

Skrevet

Jeg har fått sykepengene dagen før jeg egentlig skulle hatt dem tidligere, så jeg håper virkelig de har tenkt å komme i morgen, for jeg har shoppingplaner, hehe :)

Skrevet

Hehe.

Håper også at pengene kommer før helga.

Fikk mine den 20. forrige måned, så de kunne godt kommet litt før nå også.

Skrevet

Jeg har brukt å få de tidligere før.. Men hadde virkelig trengt de før helga.. Så vi fikk handlet litt godt og kost oss med også siden sambo sitter med ene hånda i gips og venter på operasjon, og jeg vagger rundt her i uke 32 m bekkenløsning og smerter overalt.. Så litt godt må vi "syke" unne oss..

Vi krysser fingrene for at NAV er snille å overfører til oss før helgen, eller?????

Skrevet

Er med på den;)

Krysser alt jeg har=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...