Nybaktmamma Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei, Jeg får baby i slutten av mars. Lurer på hvilken type dyne jeg må kjøpe. Leste at dun er ikke bra pga allergifremkallende.. Men, hvordan er det å ha thermodyne om sommeren? Blir ikke barna for varm? Tenker å kjøpe Høie sin. Hva synes derè? Blir takknenlig for svar:-) Mvh
LadyLuck & Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 vi har termodyner både til "Storebror" g babyen.. "Storebror" har brukt termodyne hele året (ble født i januar i fjor), bare når det varpå det aller varmeste i sommer (tropenetter) droppet vi dyna (han lå da bare med dynetrekk,uten dyne i)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har også termin i slutten av mars, jeg har kjøpt en god dundyne. Har ikke hørt noe galt ang. det. Men nå er jeg førstegangs og ganske uerfaren på det området:) Tror den het Andungen eller noe sånt, hvis jeg ikke tar helt feil:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har begge deler jeg. bruker de om hverandre. På de varmeste nettene om sommeren bruker jeg heller et teppe el.
Nybaktmamma Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Ok. Takk for svar. Jeg foretrekker selv dun. Synes det er så deilig og lett, men kjøpte vår dun dyne i vinteren og har ikke erfaring med den om sommeren, så vet ikke om dun blir for varm da. Men var ikke sikker...Synes det er så vanskelig å finne ut av dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå