Sannellerslik? Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 jeg har selv bestilt time til 3d ultralyd om 4 veker. var veldig i tvil om jeg skulle gjør det, i og med det koster 1000 kr... og de heller ikke kunne garantere bra bilder... men nå har jeg gjort d å gleder meg veldig:) noen her som har opplevd att bilde har blitt dårli? eller går de som regel bra med de fleste?
1baby,og 1 spire Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi fikk kjempe fine bilder. På slutten ble hun litt mindre villig til å vise seg frem , men man er jo der en stund så de fleste får nokk noen bilder uansett som er o.k..Hørt at noen som eventuelt er veldig uheldige har får en ny time.Så trur nok det går bra. Bare å glede seg
1baby,og 1 spire Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Ops så vist at jeg er på feil trimester litt sent jeg. Hører hjemme på 3 trimester
Frøken Tredjegangs Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Vi var på 3d-ultralyd i uke 17 (rutineultralyden). Vi går til privat jordmor, og hun har slik apparat. Vi betalte 600,- Bildene var litt ekle...! Bare for å "advare" deg litt, så så liksom ikke babyen helt "klar" ut - skjønner du? Bildene i seg selv ble bra, absolutt - men vår JM anbefaler 3d rundt uke 28. Da har babyen mye fostervann rundt seg, og bildene blir bra. Og babyen ser mer ferdig ut enn i uke 17.. Lykke til, det er jo verdt det!
Jordbæret <3 Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Er og sniker litt inne fra 3. tri... Vi var på 3d i Sandvika rundt uke 28. Det var en meget behagelig opplevelse og bildene ble gode.Uansett, anbefales på det varmeste, selv om det nok mest har underholdningens verdi... Jeg ble bare enda mer utålmodig etter å holde veslejenta i armene mine. Men nå har jeg bare 8 dager igjen :-) Jeg har forresten lagt ut noen av bildene på min profil.
Julibebii Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har også bestilt 3D ul. i Sandvika. Skal dit i uke25/26 og vi gleder oss veldig. Tenkte vi skulle la storebror på 4 år også få være med. Noen som har erfaring med det? Vi vet jo fra ordiær ul. at alt skal være bra med den lille.
Mer enn sommerfugler i magen.. Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Var på 3D da jeg var 25 uker på vei. Betalte også 1000 kr. Jeg hadde gledet meg veldig til ultralyden, men dessverre så ble både mannen min og jeg utrolig skuffet. Bildene var så grumsette at det gikk nesten ikke ann å se noen ting! Andre som har sett bildene ser ikke at det er et menneske en gang, ser bare ut som masse bobler... Nå har jeg roet meg litt og er egentlig glad jeg gikk, men rett etter ultralyden var jeg superdeppa og skikkelig skuffa. Følte at jeg betalte mye for å få lite..
M by M Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Var på 3D sist jeg var gravid. Bildene ble ikke helt optimale fordi jenta mi sov, men det var likevell veldig gøy. Så jo tydelig når hun ble født at vi hadde fått se hvordan hun så ut når hun lå i magen. Og det er veldig gøy å ha de små filmsnuttene nå. Ser fremdeles likheten og nå er hun snart 3 år. Gleder meg til hun blir stor nok til å se og forstå at det er henne i magen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå