spent86Mod:) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 DA PRØVER VI IGJEN:)Hei hei..Helt genialt at det er en side der man kan tømme seg og spørre og grave om alt man tenker på:)Jeg er gravid og veit ikke hvor langt jeg er på vei enda...jeg har fått time hos legen neste fredag...er nok 5-6 uker på vei ...lurer litt på hva som skjer på den første timen men har fått hos lege..er vel ikke ultralyd så tidli...har endel vondt i magen og er veldi redd for at ting skal skje men det er jo ganske normalt:)Så deilig og kunne ha en hel internettside der man kan spørre dere omm allt!!!he he!!!
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Gratulere:-) t legen vil d bli tatt bloprøver,blotrykk,samtale, og gynekologisk(frivilli da). Ultralyd skjer rundt uke 17. Får som régel ik tidli ul,pga man bare har lyst.er selv 8 uker i dag:-)
spent86Mod:) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 TAKK det samme:)Veit jo ikke når jeg sist hadde mensen hekller vettu...for jeg har hatt endel uregelmessig menstrasjon...dem finner vel ut hvor langt jeg er på vei fordi om ikke jeg har dato på når jeg hadde sist mens??he he...
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Legen kan se sånn ca på gyn.undersøkels.spenanes og være gravid ja:-)
spent86Mod:) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 det vill si den første timen jeg skal ha nå neste fredag???det er vel ikke noe UL da???Åssen finner han ut det da a???he he...uff..nesten flaut og spørre så dumt vettui;)
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Nej,de kan finne d ut på en vanli undersøkelr. Men kansje e du heldi og få tidli ul.
spent86Mod:) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 OK:)Tusen takk for svaret altså DU ser jeg har noen flere innlegg nedover på siden oxo...masse tanker rundt dette for oss vettu:)
siljea Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 hvis legen sjekker hcg nivået ditt på blodprøvene kan det gi en indikasjon på kor langt du e på vei.. men som regel bare sånn ca.. jeg fikk vite at mine stemte mellom 8 og 13 uke når jeg tok for en stund siden.. så det e ikke så veldig presist sånn sett:) var på tidlig ul i går og da målte hu fosteret og kunne fastslå også jeg var 10+1 mest sannsynlig,der kommer man hvertfall litt nærmere;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 gratulerer;) på min 1. kontroll i uke 9 målte legen blodtrykk, hørte på lungene og hjertet mitt, pust osv.. og så tok han også en celleprøve og snakka litt om hva jeg følte om graviditeten og hva jeg ikke burde spise osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå