kokelimonke Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Skal ta bilder ute, vil gjerne ha det grønt og fint, men samtidig er det veldig fint med havet som bakgrunn og, hva-hvor har dere tenkt? (Skal gifte meg i mai) Har jo ikke allverdens med tid og må jo også tenke på at de "fine" stedene gjerne er populære og at det kan være endel andre mennesker der -for ikke å snakke om andre brudepar i samme ærend
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi skal ta bildene på Lysebu der selskapet skal være... Vil bruke utsikten og stabburet...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har lyst til å ta bildene ved kirken der vi skal gifte oss. Vet fortograf Sjøvall bruker slottsparken, der er det jo mange flotte steder:) ellers kan jo festningen være fin?
kokelimonke Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 Ja, har tenkt på festningen.. Hvor lang tid regner dere med å bruke på å ta bilder?
You can call me Dårris Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Det var jeg som skrev om slottsparken og festiningen i går, aner ikke hvorfor jeg står som anonym?? Jaja:) Tror du må regne med et par timer, men jeg har hørt at noen klarer det på under en time også. Tror jeg ville spurt fotografen hvor lang tid han vanligvis bruker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå