den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 jeg er ca 2 dager over forventet mens,har vært kvalm i to uker og har ømme pupper.Har tatt utallige urintester som enten er negative,eller idag og igår svakt positive. Pga sterk mistanke om at jeg var gravid tok jeg hcg fra blod før helgen,denne var kun 35. Er det uansett for lavt i uke 3-4? Og skulle ikke den doblet seg slik at den ihvertfall ville gjort utslag på urinprøve nå??( de skal jo være sensitive helt ned til 25) Jeg blir helt skrullete av dette. har flere barn fra før, og har da ikke brydd meg om å sjekke så veldig før langt inn i graviditeten.Men denne gangen må jeg vite det pga andre omstendigheter. Hvor lenge kan en test være så svakt positiv? Noen råd eller erfaringer?
PAVEEL Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 jeg tok tester flere dager på rad, men de var svake alle sammen....tok lang tid før de ble positive og. nå etter over en uke tok jeg en ny test og da ble den positiv med en gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå