Viktoriana Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er 40 og har bare en eggstokk så det har vært litt nerver i forhold til om det ble noe særlig med egg og om det tilslutt ble noen å sette inn. Men jeg fikk ut hele 11 egg - noe som er helt utrolig bra og 7 av dem ble befruktet. I dag fikk jeg satt inn to flotte 4-delte egg. Og 2 2-delte ble frosset ned. Det er over all forventning. Nå er det bare å vente og håpe at ett av dem klorer seg fast. Så det er tydeligvis håp for oss "gamle" damer også.
♥ DAME Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Så flott Grattis ) Nå blir det virkelig spennende fremover. Flott man har hverandre her inne også )
twinanne Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Viktoriana dette var helt suverent, det gjør meg så glad å lese slike innlegg. er spesielt interesert i de som er nærmere/rundt 40 begynner å nærme meg der selv. Hvor høy dose hadde du? jeg bare lurer for jeg øker min dose med ganske mye til neste førsøk, er ferdig med mitt første negative IVF forsøk nå. Neste dose øker fra 175ie til 300 ie, wow.
Viktoriana Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Twinanne - jeg gikk på 225 ie. De er i ettertid glad de ikke gav meg høyere dose. Men dette er jo så forskjellig fra person til person også litt uavhengig av alder. Lykke til - håper du også får et godt resultat.
♥ DAME Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Viktoriana. Jeg skal gå på akkurat samme dose som du har gjort. Men kan jeg få spørre hvor høy du er og vekt?? Hun fant ut at jeg måtte ha 225 ie, da jeg er 161 høy og 60 kg. Håper du vil svare )
Viktoriana Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Askepott - jeg er 11 cm høyere enn deg og veier ganske mye mer. Lykke til!
micro Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 er vel ikke så mye pga høyde og vekt men follikene trudde jeg. JEg fikk 125 jeg også, men det var fordi den ene siden produserte mer enn den andre, når jeg var på UL på samtalen på torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå