Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 lillegullet mitt har alltid vært plaget med magen, hatt mye luft i magen. Nå er hun litt over 5 mnd og ennå våkner hun ofte om natta og har tydelig ubehag, og fjerter litt. Hun blir ofte værre når hun har fått smake noe nytt. burde ikke magen være bedre nå? noen som vet hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ei venninne av meg har en gutt som var på samme måte. Hun prøvde akupunktur og hun sier han begynte å bli bedre allerede etter to behandlinger.
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har en gutt på ni mnd og sliter fortsatt med magen. Både luft og hard mage. Siste kontrollen jeg var på så fikk jeg beskjed om at det kanskje ble mer stabilt etter han begynte å gå, og det tar jo litt tid..... Bare gi små mengder av ny mat det hjelper. Og prøv akupunktur, det skal visst hjelpe har jeg hørt:) Lykke til
M@mm@ Mi@ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Akkurat dette slet jenta vår med og, men vi dro faktisk til kiropraktor vi og da ble det ordnings! Ellers er fennikel-te suverent for å få ut luft!! Mange har fått helt nye babyer med fennikel-te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå