Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Vi har fisher pris (eller hvordan det skrives) sin, men bruker den ikke.. Den er festet til sprinkelsenga, men føler han blir mer urolig når den er på.. Men han liker å ligge å titte på de bamsene noen ganger da.. Men jeg hadde nok latt være å kjøpe den om jeg visste det var sånn..
noLadyjustME Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Fisher price rainforest har lillegutt,kjekk den, men som sagt over så blir også mini litt mer gira av å ha den på enn trøtt.. Greit de dagene han våkner kl 05.00 og tror det er på tide å stå opp!
petite fleur Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Gutten vår sovner så fint av seg selv, så jeg tenker "why change a winning team" ;-) Han klarer seg så fint uten at jeg tror det holder med babygymen på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Vi har ingen. Her funker "minst" mulig i eller over senga. Vi har kun et par bamser og en koseklut rundt hodet til mini - og han sover på vogndynen sin, som luner godt inntil kinnet når vi dytter den litt rundt hodet hans. Klarer ikke sovne dersom han har det for åpent rundt hodet. Henger det noe over senga, klarer han ikke roe seg og tror det er leketid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå