Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Bare lurer på hvordan dere gjør det......er det på med nye rene klær til babyene hver dag? Selv om de ikke er skitne me gulp etc.... Jeg tok meg nemlig i det i morges, at klærne lillejenta brukte i går, var rene. Ikke gulp eller lekkasjer og de luktet friskt og godt. Så jeg tok dem like gjerne på idag og (Body+strømpebukse) Varierer jo hva jeg har over,- kosedress, kjoler, bukser etc.....ikke alltid jeg vaske en kjole etter en dags bruk over de andre klærne. Vaskemaskinen går i ett sett, må prøve å skjerpe oss litt. Hva gjør dere?
KiwiRita Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 guttungen får som regel rene klær hver dag fordi han gulper og sikler VELDIG mye. Men når han var mindre og klea var tørre og rene etter en dag brukte vi de opp igjen.
ifie Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Vi bruker samme klærne et par-tre dager vi! Men nå er gutten vår så stor at han ikke gulper lenger og det gjør jo sitt Noen ganger må vi likevel skifte mye oftere. Om han har spist mat selv.... eller om det er en stund siden vi har vaska gulvet (han krabber) f.eks
petite fleur Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Bruker klær som er rene en dag til ja,men det skjer ekstremt sjelden;-D Liten gulper denne gutten.....Ingen vits å kaste rene klær inni vaskemaskinen, tenker nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skifter body og strømpebukse hver dag uansett flekker eller ikke. Genser og bukse skiftes ikke så ofte med mindre de har flekker på. Etterhvert har det blitt sånn at genserene sjelden kommer gjennom en dag uten flekker etter at vi begynte med grøt og middag, så de byttes som oftest hver dag de også.
Minnie Mom Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jenta vår er 6 uker. Hun får ren body hver dag, men strømpebukse, bukse/sparkebukse/kjole blir brukt flere ganger, kanskje 2-3 dager (så sant det ikke er gulpet på da). Gutten på 2,5 år som går i bhg får rene klær hver dag, med unntak av strømpebukse som gjernes brukes 2-3 dager hvis den ikke er møkkete. Kjører 1-2 maskiner om dagen, holder det.. )
bruse Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Gidder ikke vaske de bare fordi de er brukt en dag nei, så bruker de inntil det blir gulp eller bæsj på dem (er ganske mye gulp og bæsj her i huset da..) Ofte sovner tulla i armene mine på kvelden (er bare 2 1/2 mnd, lite rutiner enda) og da er det ofte jeg bare legger hu i det hu har på seg (body + strømpebukse f.eks) i stedet for pysj, og da har det jammen hendt at hun har hatt på seg det utover neste dag også. Det er kanskje litt sløvt? Men det er jo ikke akkurat sånn at de lukter svette sånn som på voksne, så skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være greit egentlig.
*1+1=2 små* Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 gjør akkurat det samme som deg lotta80! Siste jeg gidder å gjøre er å vekke henne bare for å kle på henne nattklær når hun er så liten
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker tøyet om igjen så sant det ikke er møkkete. Prøver å tenke litt miljø også. En liten måte lille meg kan bidra på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå