Gå til innhold

Melk på kvelden..


minime&spire

Anbefalte innlegg

Gir gutten min ei flaske mme før han legger seg..

 

er for kosen sin del da,han liker det så godt.Jeg synes og det er kjempekoselig,men vet at han begynner bli stor nå.

 

Flere som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he he..måtte smile for meg selv når jeg leste dette om å gi mme enda....

 

ja...gjør fortsatt det;-( men idag var vi på helsestasjonen, og da tok jeg mot til meg og fortalte hs at jeg fortsatt ga gutten min det, en gang på dagen når han skal sove og når han skal sove på kvelden. Han får jo vanlig mat og melk/vann til drikke...så det er bare mest for kosen og at han liker det så godt (og mammaen synes det er kos....)

 

Men hs sa "som du nok vet så er det jo ikke helt bra....mht tenner osv"

Og jo...er enig med henne, så det blir nok en sakte avvenning.

 

Og faktisk ikveld fikk han grøt, melk (vanlig) og så tannpuss. Gikk på rommet, fant bamsen og leste en bok. La han i sengen og sang de vanlige sangene..og ....gutten sovnet han;-)

 

Men det blir nok en flaske i ny og ne...he he må jo bruke opp siste pakken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut!! Skulle gjerne hatt det sånn vi også... men vi er vist ikke helt der enda.. Selma ble syk da vi hadde hatt tre netter uten pupp, og da va det på han igjen.... puppen altså:o) og seprasjonsangst har vi også fått... så da er vi litt tilbake på begynnelsen da.. skal ha pupp x antall ganger om dagen, natta osv osv...

 

ja ja bedre lykke neste gang!!!

 

Miniinme, kom på besøk hit snart da!! Savne dokker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt kremt...gjett hvem som var oppe med en feber syk gutt igår da...våknet av at han var så urolig, tok han opp av sengen og kjente at han var glod varm (fikk vaksine den dagen) 39,5 !! Gikk og bysset på han til kl 04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Men feber fir idag..og forhåpentligvis hele natta;-)

 

Kommer så gjerne på besøk...må planlegges...men kremt kremt...skulle ikke dere komme hit først he he;-)

 

Må snakkes snart vennen. savner deg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten her har vært flaskebarn fra han var 9 måneder gammel, og i januar begynte vi å blande i vanlig melk i mme. Nå har vi kommet helt over på vanlig melk, men vi varmer den fortsatt i flaske. Han får en flaske på morgenen og en flaske om kvelden, men før tannpussen.

 

Jeg kan ikke se at dette er galt, da vi pusser tennene etter melka. Han vil heller ikke ha kald melk enda, så vi kommer til å fortsette en stund til med å varme melken så vidt. Han koser seg stort både om morgenen og om kvelden, og jeg synes fortsatt han er baby jeg da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...