Gå til innhold

Dere som er buzzadorer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har der fått tilbud om å bli med på ny kampanje? Venninnen min har fått tilbud om en ny kampanje der hun skal prøve ut et nytt dampstrykejern. Jeg vil også være med på den, venter på mail.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mail om å være med på en kampanje om noe barnemat, mellommåltid til baby. Har meldt meg på og er spent på hva som kommer.

Skrevet

Strykejernkampanjen virker jo spennende, tenk å få et nytt strykejern da :-)

Skrevet

Du er med å prøver ut nye produkter. Først fikk vi 12 esker med drops som man skulle dele ut rundt omkring. Så samler en poeng.

Skrevet

Har også fått den med nestle barnemat, sikkert ikke alle som får det med strykejern, det koster jo tross alt mer enn nestle barnemat! Hvor mange poeng har venninen din? jo mer poeng jo bedre kampanjer får man jo tilbud om.

Skrevet

Ja det hadde vært kjekt å fått være med på...=)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye poeng hun har, men jeg tror ikke hun har vervet noen.

Skrevet

har ikke fått mail eller noe etter den drops kampanjen =( trodde det var oftere enn 1 gang i året man fikk prøve no da.. håper det kommer en kampanje snart som alle kan være med på!

Skrevet

Jeg har meldt meg på den DRIKKI greia fra nestle. Har nesten ikke poeng, så tror man må ha barn i rett aldersgruppe for å få bli med på den. Men har ikke peiling egentlig

Skrevet

Må man betale noe for dette, eller får man betalt?

Skrevet

Man må ha barn i en viss alder for den Drikki kampanjen. Men man kan jo fint sende buzzador en mail, gjorde det engang da jeg lurte på noe når det gjalt rapportering og fikk svar innen 24 timer.

Har litt poeng, men man trenger jo ikke være aktiv verver for og få kampanjer heller.

Skrevet

Man legger jo inn info om seg selv,så de følger vel den.Der ser de jo hva som passer til hvem..

Skrevet

det er helt gratis, betaler ingenting, verken porto eller for produktet.. man får heller ikke betalt, men til gjengjeld så får man ting sendt i posten som man kan prøve ut.. sjekk ut buzzador.com så står alt du vil vite der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...