♥Snulder Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 ... ja da... er så vidt innom! Men innrømmer glatt at overskuddet er på minussiden nå! Lei av sykdom!!! Lover å lese alle innleggene deres når formen er stigende!! Klemmer på dere alle:=)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 God bedring snulder!!!! God , god bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klem klem ullteppe-og-rent-hus-og-alt-du-måtte-ønske-deg-klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Nå må du bli bra igjen, nå må du bli bra igjen.....Bli bra igjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!! GOD BEDRING SENDES NORDOVER!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Uff som dere har fått det i vinter.....om igjen og om igjen og som om det ikke var nok med omgangssyke så kom den andre dritten snikende også. Tror rett og slett vi har hatt litt tøffe tider noen og enhver.....til slutt blir det for mye og kroppen sier stopp. Men jeg håper og tror at det venter bedre tider for deg og dine!!! Prøv nbg`en som jeg skryter så av.....jeg tør ikke slutte ennå.......og at den funker er det ingen tvil om! Har hørt mange andre som har blitt anbefalt den og som har så god effekt:-) Formen stiger og immunforsvaret kicker inn igjen:-) Noen ganger trenger vi litt drahjelp ser du:-) Fortsatt god bedring!!!!!
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 Tror jeg blir nødt til å høre på deg Attpåklatten:=) Skal dra innom helsekost så fort jeg har ork...
Plutseliten :) Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Masse god bedringsklemmer til deg! Det tror jeg du trenger etter det sykdomkjøret dere har hatt i vinter. Håper det er slutt på angrep og at dere går våren friske i møte ))
Gummelillan Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Vi er her og venter på deg til overskuddet er der ;-) Håper du snart har hele familien på beina igjen og at formkurven til mor også er sterkt stigende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå