Gå til innhold

Hvor stor er deres 7 måneder gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 8,7 kilo og 69 cm. Han kan å rulle seg fra rygg til mage og snu seg rundt sin egen akse. Ellers er han mammas stooooooore kosegutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 6,5 mnd og er 72cm lang, 9,1 kg...

Skrevet

Hun var 7000 gram og 67 cm da hun var 7 måneder.

Skrevet

Er snart 8 mnd, men 7 mnd var han 9,6 kg og 70 cm..er nå 73 cm og litt over 10 kg!

Jeg har blitt sterk i armene,hihi;p

Skrevet

6 1/2 mnd, 70cm og 7840gram tung...

Skrevet

Lillegutt er 6,5mnd, 70cm lang og veier 7940g. (Han har samme vekta som jeg hadde på den alderen, men er 4 cm lengre, hehe.)

Skrevet

Jenta mi er 7 mnd og er 71.5 cm og 8940 g..

Skrevet

Hm.. hvis din gutt er stor med 7 o`er er nok min jente stor med ca 12 o`er tenker jeg..hehe. Hun var 9,8 kg på 6 mnds kontrollen. Tør ikke tenke på hva hun veier nå som hun er 7 mnd, men følger sin egen kurve og blir skrytt opp i skyene av hs så det kan vel ikke være alt for ille.. ;0)

Skrevet

Småen her er 74 cm og 9kg. Lagt på seg noe voldsomt siste måneden.

Han ruller fra side til side, og rundt seg selv, dytter se bakover og sitter som en prest:) Er stolt Men både jeg og pappaen var også tidlig ute e disse tingene når vi var babyer

Skrevet

På 7-mnd kontrollen var jenta mi 68,5 cm og 8660 g. Stor, sterk og fin jente som krabbet rundt som en propell rundt på gulvet til helsesøster ;-)

Skrevet

6 og en halv mnd, 7300 tung og 65 lang er gutten min.

Skrevet

Oi, tror jeg har en stor gutt jeg, han er ikke blitt 4 mnd engang, og han er allerede over 8 kg...... ;) Var 65,5 cm lang på 3 mnd-kontrollen.

Skrevet

6,5mnd og veier 10 kg og 73 cm...

Skrevet

er akk blitt 8 mnd, men ved 7 mnd var ho 10750g og 71,5 lang...stoooooor jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...