Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 har begge ytterlighetene i familien mine foreldre "eier" veslemor. kommer med velmente tips og råd, men det jeg velger å gjøre på min egen måte blir aldri bra nok. eks. matvaner osv. dessuten er ikke mannen min bra nok, er bare jeg og veslemor som blir bedt på besøk, nå har dette gått så langt at mannen min reiser bort når foreldrene mine kommer på besøk. farfar vil gjerne ha kontakt med barnebarnet sitt, men pga at han er gårdbruker og bor tre timer unna blir det lite kontakt. farmor bor sammen med farfar men har aldri møtt lillegullet. vil ikke ha kontakt, vi er ikke bra nok for henne...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Høres ut som du bør ta et oppgjør med dine foreldre og si at hvis ikke de kan oppføre seg høflig over mannen din så kommer ikke du heller på besøk. Og han på sin side bør ta et lignende oppgjør med sin mor. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å besøke mine foreldre hvis ikke de også inviterte mannen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå