Gå til innhold

Mange som har fullammet mer enn 6mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nyskjerrig... Men begynner ikke barna å få behov for mer næring i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo i utgangspungtet begynner ungene å trenge mere men når han eller hun ikke vil ha noe annet har man vel ikke noe valg. Min siste var 7 mnd før han begynte å spise noe annet.

Skrevet

Tror at jeg har begynt å gi barna litt å spise; grøt og desserter, allerede i 4.mnd alder jeg!?!

Skrevet

Dattra mi var nesten 8 mnd, før jeg fikk henne til å spise. Men hun var tykk og god, og helsesøstra sa at visst hun hadde fått mat, og vært så tykk, måtte jeg ha kutta ned på maten:) Men fordi hun bare fikk morsmelk, var det ingen fare. Hun fikk pupp til hun var 18 mnd.

Skrevet

Fullammet til hun var 7 måneder. Hun var god og rund og veldig skeptisk til fast føde...

Skrevet

Datteren min viste interesse for fuktmos da hun var 4 mnd, da hun var 5 mnd spiste hun sin først grøt. Da hun var 6 mnd totalnektet hun pupp, så jeg fortsatte å pumpe meg slik at hun fikk i se mm på flaske i tillegg til grøt, fruktmos og mme.

Skrevet

Fullammet til hun var 6 mnd... og sluttet helt når hun var 1 år og 2 dager. Da var puppen gammelt nytt, hun var ikke interessert i det hele tatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...