Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jentungen har massevis av klær så det er vanligvis ikke noe problem. Men er klart at nå som vi har 0 på konton og har klart å gå tom for vaskepulver (faktisk første gang jeg har gått tom for det:) Da blir det bare klin å søl. Og så ble ho dårlig i magen og har gulpa og spydd på allt av ulltøy. Vi er tom for rene pysjer, Gulpa på den siste i sta. Har bare en ren body igjen. Bare et par bukser igjen også videre. (har måtte skifte på ho opp til 5 ganger om dagen i 2 dager for at ho har kasta opp eller spydd eller klart å grise seg ned med mat. Merkelig at smekker ikke skal hjelpe. Har jo strømpenukser og tynne + tjukke gensere enda da ihvertfall. Men er det ikke typisk at ho skal bli sånn sjuk når man ikke har vaskepulver eller penger... Og ikke får penger før tirsdag heller.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Huffda. Kan du ikke gå til naboen og spørre om å få låne litt vaskepulver, så får du vasket et par maskiner med det viktigste?
ifie Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 JAH, typisk!! Det må da gå an å skylle opp klærne uten vaskepulver? Om dere har noen milde såper (f.eks babysåpe) går det sikkert bra! Jeg er elendig på gode husmorråd, men jeg ville nok håndvasket tøyet. Kanskje du kan bruke milo, om du bruker det? God bedring til jenta di da!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skyller jo opp tøyet da så det ikke skal stinke spy og gulp. Blir jo liggende en stund. Men er ikke rent nok til at jeg kan ta det på ho igjen. (føler jeg ihvertfall.) Kjenner overhode ingen som bor rundt her heller desverre. Men om jeg så hadde gjort det spørs det om det hadde hjulpet for jeg er hyper allergisk mot ting som finnes i såper og vaskepulver og kan derfor bare bruke et bestemt. Går nok bra sytnes det bare er så typisk.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Du skal kunne bruke litt grønnsåpe i vaskekammeret istedenfor vaskepulver, til tirsdag ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå