Gå til innhold

Uff, gruer mig til ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i morgen.

Var gravid for 6 månedre siden. Da vi kom å ultralyd raste hele verden sammen. Det viste sig at det var en dverg med for trang brystkasse. Så hjerte og lunger ville ikke udvikle sig. Så under en uke etter ultralyd, blev fødslen sat i gang. Da var jeg i uke 20.

Har selvsagt været på en tidelig ultralyd dene gang. Der så alt ut til at værer "normalt". Men går alligevel med denne lille gnagende tanke hele tiden. "hvis du nu ikke så alt"....

Vil egentlig bare ha det overstået i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ble sendt til trondheim får å føde den gangen? Har å opplevd noe lignende, Dødlig form får dvergvekst og beinskjørhet

Skrevet

Huff,det er ikke kjekt å ha det slik,vet ikke hva jeg skal si for å muntre deg opp.

Vil bare gi deg en oppmuntringsklem. Du vet at det denne gangen kan gå helt fint,selv om det ikke gjorde det sist,men forstår redselen.

masse masse lykke til

Skrevet

Ja, vi blev sendt til Trondheim dagen etter ultralyden.

Og det må jeg bare sige. Snak om proffe folk. Vi følte os virkelig godt ivaretat op i alt dette.

Skulle ønske det var der jeg skulle føde igen(under andre omstendigheter selvsagt).

Skrevet

ja de e helt fantastisk der.. Hadde en tysker som het blaz æ, å han va bare helt enestående...

Skrevet

Huff..det går nokbedre denne gang:)

jegnekterå føde ut ungen om noe er galt.nekternetkter nekter

..de får operere den ut

:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...