lyng Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hvis jeg er i uke 8 nå, er det barnets 8 uker eller mine uker?
Ladybug~N&E Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 dine uker. de regner alltid i dine uker.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Du er da i uke 8 går i din 9 uke
Gemini77 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det er alltid dine uker man går ut ifra. et svangerskap er 40+2 ved termin, og da er fosteret 38+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå