Synne&TheTerminator Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Nå sover lillemann, å her sitter jeg, alt er stille, ingen bråk, ingen unge som syter å vil til mamma...=( Å jeg blir så deppa, eneste jeg gjørt på om kveldene er å se på tv...Å sitte på DIB samtidig...Er sååå ensomt... Ikke pga jeg ikke er med venninner og sånt, men vil så gjerne sitte her med lucas som ligger på gulvet å roter, å plukker på alt han ikek får lov til, se på han mens han prøver å komme seg opp trappen... Å jeg vil bare vekke han... Jeg ammer han lengre ikke til søvn, legger han bare i sengen, synger en sang, å sier godnatt. Så sovner han... Så sitter jeg her...=(Blææææ
☆Lille my* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jøss, ble litt overaska jeg=) Jeg som synes det er så godt med fritiden på kveldstid, føler meg forferdelig for det jeg!
Synne&TheTerminator Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Haha, neida, sånn var jeg før, takket gud hvergang han sovnet:P Men da ammet jeg han til søvn, fikk liksom den ''kosen'', men nå er det bare god natt, så slukker jeg lyset.. trist=(
☆Lille my* Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Huff da!! men blir godt når han vokner igjen da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå