Amazing Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noen med barn med aldersforskjell på ca 2,5 år?? Vil gjerne høre noen erfaringer om hvordan dere synes det var! ) Skal ta ut spiralen i morgen, og tenkte å begynne med prøvingen snart. Har en liten gutt på 1 år og 7 mnd fra før! )
Anonymusen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei Vi får 2,5 års aldersforskjell på barna:) Nå vet jeg jo ikke enda hvordan det vil bli når minsten kommer, men med graviditeten har det bare gått bra:) Storesøster snakker til magen, og er opptatt av babyer. (vil gjerne låne naboens ol.) Jeg opplever ihvertfall at hun er så stor som 2,5 år at hun klarer seg litt selv. Kan leke på egenhånd, og kle på seg selv og sånn. Lykke til med prøvingen!
Amazing Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Takk for det!! ) Er litt spent på hvordan det blir, for han er nemlig ganske sjalu alt nå.. Blir sjalu bare jeg har katta på fanget omtrent.. Men kan jo hende det blir anderledes med søsken!? Og da er han jo selvsagt blitt eldre også.. Er det jeg tenker litt på også, at han blir såpass stor så han klarer seg selv litt mer, og at det blir sånn aldersforskjell på dem at de får glede av hverandre når de vokser opp. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå