Vekt 75 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Da var jeg gift og den store dagen var helt perfekt. Vi giftet oss på en strand i Thailand og det ble akkurat slik vi drømte om:-) hvis noen vil se bilder ligger de på: blog.bjordal.com Lykke til med planlegging og den store dagen jenter!!!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 gratulerer med vel overstått dag.. =) dere var utrolig flotte=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå