Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 er 29 uker på vei, og ting begynner å bli rimelig tungt nå.. magen er liksom så sinnsykt i veien, når jeg bøyer meg føler jeg at alt kommer opp, grusomt... å sove er jo et sirkus i seg selv, med dyner å puter her å der for å støtte opp litt... og større skal vi bli, hvrdan skal dette ende??? Føler meg som en sprekk ferdig hval... har jo enda 11uker igjen... Er normalt sett et energi menneske, men daffer bare rundt om dagene, prøver å gå meg turer hver dag, men ryggen svikter, jeg mener det er bekkenløsning, men legen mener at det er d ikke, han trykket litt på meg, og det va ikke vondt, så da va d ikke det... blir gal... Hvordan har dere andre det?? er det bare meg som er ved dårlig mot??? måtte bare få ut litt frustrasjon...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ikke gått opp så mye siden uke 29, iallefall, om det er noen trøst... Alle er jo forskjellige, men jeg gikk opp mest først. Bare gått opp 2 kg siden jul, termin på søndag.... Så ikke sikkert du blir så mye tyngre....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Er i uke 31 - enig i at det begynner å bli slitsomt ja! Soving er et sirkus her også, og det blir lite søvn, og jeg er konstant trøtt og sliten - og verre blir det vel etterhvert... Trøster meg med at det er igrunn litt bra at vi blir trøtt og sliten og "dritt lei" av å gå gravid tilslutt, da er motivasjonen på topp til å gå igjennom au au for å få ut gullet. Det er sikkert ikke skikkelig bekkenløsning du har, halvparten av de som har symptomer på bekkenløsning har forskjellige låsninger i bekkenet / ryggen. Anbefaler deg en tur til kiropraktoren, jeg tror det er stor sannsynlighet for at du kan få god hjelp med ryggen der! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hi her.. Takk for svar jenter.. til du første anonym ang vekta, jeg er heldig for har kun gått opp en kilo, så skal ikke si jeg er stooorrr,, men magen er der jo, føler meg stor, så kan ikke klage på vekta, men når alt blir så tungt føler man seg feit, kjukk osv... Skal høre med legen min om han ikke kan gi meg en rekvisisjon til en som kan hjelpe med ryggen.. Dete r rimelig kjipt å føle at man må ha pauser hele tida, å vaske tar jo ti ganger så lang tid... huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå