Gå til innhold

når fikk dere kul på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! er 15uker snart16 men vises ikke noen ting....er 2.gangs gravid og trodde det skulle vises fortere denne gangen...når begynte dere å legge på dere? er -7kg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 2. gangs, og har lagt på meg jevnt siden dag en. Er i uke 14 nå og har en kul på magen som i alle fall er synlig for meg. For andre ser jeg sikkert bare litt mer lubben ut :-). Magen har kommet tidligere nå enn sist i alle fall.

Skrevet

jeg fikk mage i ca uke 14, og da kom den ganske fort synst jeg! nå er jeg 18 uker på vei, og det visest ganske godt:) spes på kvelden, da jeg er litt ekstra oppblåst..;)

er nok ikke lenge før den kommer med deg!

Skrevet

Har lagt ut bilder på siden min av magen min. Jeg synes jeg ser kjempe gravid ut! men alle andre sier at jeg ikke gjør det! he he

Ser egentlig bare lubben ut! har lagt på meg litt over 2 kg og er i uke 15.

Dette er min 1.graviditet:)

Skrevet

er16+2 i dag.magen begynte å vise seg ca for to uker siden.

Skrevet

Jeg er i uke 12, og magen vises ganskegodt nå..Buksene er ikke passe lenger, strammer skikkelig..og gensere blir også for små..:( Er 2.gangs jeg også...

Har lagt på meg 2kg allerede..lover ikke bra..:( La påmeg 26kg sist, og hååper det ikke blir så mye denne gangen,men.... Var kvitt de 26kg etter 6mnd da...

Skrevet

Syntes selv jeg fikk en liten kul rundt uke 13. Bare titt på profilen, bilde der :-) Uke 24 nå, og magen blir bare rundere og rundere:-) La på meg 5 kg første trisemester, roet seg litt nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...