Gå til innhold

Gutten min på 5 sier det stikker i brystet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde kjent det i går og i dag, sier det stikker akkurat der hvor hjertet er. Jeg blir jo døsnervøs og sjekker han hele tiden nå når han sover..

Noen som har hørt barn klage over dette??? Hva kan det være?

Er bekymret nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du burde bestille en legetime og få legen til å lytte slik at han kan utlukke bilyd på hjertet. Ikke for å skremme deg altså:) men greit å bare få sjekket dette. Kan være alt fra: han er redd evt redd for noe? eller verste fall hjertefeil. Men kan også være det kommer under anstrengelse..Men ingen vits i synsing.. Gå til lege snarest du:))

Skrevet

Ja har bestemt meg for å gå med ham i morgen, ville helst ringt i dag jeg, men er redd for å virke totalt hysterisk... han klagde i dag ved kveldsbordet, sa bare "ååå nå stikker det igjen", og at han hadde kjent det i går også.,

Er jo livredd for at han skal sovne inn i natt eller noe! Håper jeg bare er overnervøs... skal iallefall til lege i morgen..

skal ha vekkerklokka på i natt...uff liker ikke sånn! Farfaren har en hjertefeil, ,men det er ufarli visstnok.

Ikke gøy det her..

Skrevet

Forstår at du synes det er ekkelt.

Greit å gå til lege å få det undersøkt.

men det kan ikke være voksesmerter da?

Aner ikke jeg altså, bare slenger ut et forslag

Skrevet

Nei slikt er ikke arti. Men du får ø-hjelpstime om du vil. De bør og er som regel nøye med slike ting. Krev EKG ( får lapper på seg som de fester slanger på,måler hjertefrekvensen og slagene ) De SER om det er noe. i tillegg til å lytte på hjertet. ( er selv sykepleier og har tatt slikt på mange pasienter )Lykke til! :) det går nok bra skal du se:))

Skrevet

Har tenkt på voksesmerter, og muskelsmerter. Håper at det er noe sånn.

Hva er ø-hjelps time?

Burde jeg sjekket det i dag?

Han sier det ikkje gjør vondt når han sover. går og anker på dette, men tror jeg skal vente til i morgen. Han er jo helt frisk ellers, og i godt humør. Har lekt og kost seg i hele dag.

Skrevet

Ja kan godt være noe sånt også. Så lenge han er aktiv og virker helt frisk så er det vel ikke noe å bekymre seg for, men det er jo ungen din så.. enkelt å si det liksom. Ø-hjelpstime kalles timer på legekontor der du får komme med engang. Tror det,ja. Forbeholdt akutttilfeller. Men ringer du tili i morra så får du jo time uansett i løpet av dagen tenker jeg. men ring når de åpner!:) Lykke til da:)

Skrevet

Nå husker jeg at når jeg var ca 10-11 år hadde jeg det sånn også! Var skikkelig ubehagelig, og kom og gikk som det ville. Det var noe helt ufarlig da, bare luft som satt igjen en plass eller noe greier rundt luftveiene, men hadde likevel vondt i hjertet og rundt i det området..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...