Trollmora Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har du vært på UL eller er det i neste uke? ...og hvordan fungerer familielivet, får du den roen du trenger?
Maud Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg svarer for henne jeg. Hun svarer kanskje selv også, men ikke på denne tiden av døgnet. Jeg var så heldig å ha phantom-besøk i dag. Lunch og masse skravling. Sånn jeg har forstått det, er det nokså greit tidlig på dagen og veldig kvalmt og slitent etter kl 14. Magen har begynt å strutte, dama ser bra ut! Det blir spennende å se hvor stor denne magen blir om ca 20 uker...
Trollmora Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Så fint å høre ) Godt at hun har noen gode timer i døgnet. Det gjør det jo litt lettere å holde ut. Artig med stuttemage. Blir sikkert bra når begge babyene tar fart og vokser.
Gummelillan Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Godt å høre at formen er noe bedre enn den har vært, men kjedelig at hun fortsatt skal slite såpass. Og bare så du vet det Phantis dersom du orker å lese; DU ER DYPT SAVNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
phantomet Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Heisann, så koselig å være etterspurt... Formen er sakte oppadgående, men slett ikke på topp enda. Som Maud skrev er formen best fra formiddagen rundt 10-11, så daler den rundt kl 14, og tar seg noen ganger opp igjen senere på ettermiddagen...men desverre ikke bestandig. Kveldene står fremdeles i kvalmens og oppkastens makt, men sakte sakte blir jeg nok bedre... Ellers er det også sant at magen er på plas og den vokser formelig fra dag til dag... UL er om en uke. Jeg har fått henvisning til en større utredning og scanning pga medisinene jeg må ta for å overleve, så det er litt uvisst om jeg må på begge... (Faktisk ringte en hyggelig lege oss idag fra Ullevål for å høre hva jeg egentlig ønsket, vi snakket om medisnene og han beroliget meg, men sa at et ordentlig sjekke ikke kunne annet en berolige, så det er greit. Ellers så lurte han på om jeg var innstilt på fostervannsprøve...noe jeg jo ikke er, og han var enig i min vurdering.') Det er deilig å bli tatt på alvor av seriøse mennesker...
Karomamma Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hei phantomet!! Oppadgående form er bra!! Så fint at du klarer å karre deg ut på noen sosiale ting, det gjør sikkert godt. Og så godt å lese at du er ivaretatt av flinke folk! Dette blir spennende altså, blir moro å høre referat fra første UL
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Flott å høre at du har gode formiddager!!! Tenk nå er snart halve svangerskapet unnagjort!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Så deilig at formen ikke er så aller verst om dagen! Godt å kunne gjøre normale ting ihvertfall noen timer i løpet av døgnet. Tenk at du snart er halvveis, det har gått fort!!! Forstår godt at du ikke vil ta fv-prøve....Det er uansett kun du som kan bestemme det. Håper formen fortsetter å stige og at du orker å fungere mer etterhvert som tiden nærmer seg. Det hadde jo vært hyggelig om du fikk gode dager til å drive redebygging:-))
Trollmora Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 Så godt å høre fra deg! Fint at dagen har gode tider og at den dårlige tiden er på vikende front. Bra at du blir så tett fulgt opp av legen og at de ønsker å ta en skikkelig grundig skjekk av deg og de to små hybelboerene! Jeg skal krysse fingre for at formkurven stiger fortsatt god bedring ) Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå