jentebanden Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er ute i permisjon med minstejenta på 9,5 mnd. I morgen er det kurs på jobben. De ønsker at jeg skal komme, men skjønner at vi sliter litt med barnevakt, og jeg har jo permisjon. Eneste som kan passe minstejenta er dagmamman til storesøster. Lillejenta kjenner henne ikke, men storesøster skal også være der, så det blir ikke bare ukjente. Det er snakk om 5 timer. Er det bare jeg som ikke har lyst til å sende jenta mi dit i morgen? Har ikke hørt med dagmamma'n om det er greit, men det regner jeg med. Det er egentlig jeg som er skeptisk. Liker ikke å være til bry, og det kan jo bli fullt kaos hos dagmamma'n hvis minstejenta kommer på at hun ikke liker situasjonen... Hva ville dere gjort? Det er ikke et alternativ å ta henne med.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ville ikke gjort det siden hun ikke kjenner dagmammaen! Er jo midt i verste seperasjonsangst-perioden...
Mille** Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Nope, det er ikke bare deg. Begge mine har hatt separasjonsangst i den alderen, hadde ikke vært aktuelt med ukjent barnevakt. Altså ukjent for babyen.
jentebanden Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Så da kan jeg droppe kurset uten å føle meg helt sær da?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Hadde ikke syns du var sær - og hadde egentlig selv ikke brydd meg om hva de syns på jobben ;-)
jentebanden Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Tror ikke han får fri, det er uansett for sent nå. Syns liksom det blir litt dumt at han skal ta seg fri fra jobb for at jeg skal på kurs i permisjonen. Det er ikke så viktig kurs da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå