Gå til innhold

Sparetips?!? Masse rekninga no...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne i ei litt vanskelig tid med masse rekninga, forsikringa, veiavgift osv.

Korleis skal eg spare mest mulig :-)

Treng MASSE tips, eller so blir de lite moro framover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv handleliste, og ikke kjøp noe som ikke står på den... Handle når du er mett.

Planlegg middager for en uke av gangen.

Slukk lys i rom du ikke er i. Heng opp klesvasken i stedet for trommel.

Bruk beina i stedet for bilen hvis du kan. Fyll bensin på søndags kvelden..

Kutt ut abonnementer på blader og sånn

 

Skrevet

Kjøp billigproduktene i butikken. Handle-én-gang-i-uke-tipset er nok et av de du kan spare mest på, tror jeg!

Og selvfølgelig slutte å røyke eller andre kostbare laster :)

Skrevet

Har ingen gode tips nå annet enn de over, men har et tips så det blir lettere å komme seg gjennom neste periode med mange regninger...

 

Sett deg ned og finn ut ca hvor mye dere har i faste regninger i løpet av året inkl lån/husleie, strøm, forsikringer, årsavgift, studielån osv osv osv, del beløpet på 12 og sett inn på en regningskonto hver mnd. Kan være lurt å sette inn litt mer enn det dere trenger, så har dere litt ekstra hvis noen av regningene plutselig blir høyere enn dere hadde regnet med.

Skrevet

Sjekk reklameblada og handle når ting er på tilbud.. Forbruksvarer og slikt, frys ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...