Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er inne i ei litt vanskelig tid med masse rekninga, forsikringa, veiavgift osv. Korleis skal eg spare mest mulig :-) Treng MASSE tips, eller so blir de lite moro framover
Mikkemafian Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Skriv handleliste, og ikke kjøp noe som ikke står på den... Handle når du er mett. Planlegg middager for en uke av gangen. Slukk lys i rom du ikke er i. Heng opp klesvasken i stedet for trommel. Bruk beina i stedet for bilen hvis du kan. Fyll bensin på søndags kvelden.. Kutt ut abonnementer på blader og sånn
ifie Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Kjøp billigproduktene i butikken. Handle-én-gang-i-uke-tipset er nok et av de du kan spare mest på, tror jeg! Og selvfølgelig slutte å røyke eller andre kostbare laster
mamman til to gutter Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har ingen gode tips nå annet enn de over, men har et tips så det blir lettere å komme seg gjennom neste periode med mange regninger... Sett deg ned og finn ut ca hvor mye dere har i faste regninger i løpet av året inkl lån/husleie, strøm, forsikringer, årsavgift, studielån osv osv osv, del beløpet på 12 og sett inn på en regningskonto hver mnd. Kan være lurt å sette inn litt mer enn det dere trenger, så har dere litt ekstra hvis noen av regningene plutselig blir høyere enn dere hadde regnet med.
2 i talet Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Sjekk reklameblada og handle når ting er på tilbud.. Forbruksvarer og slikt, frys ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå