Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 en ny jobb den 25 mars... var ikke gravid når jeg fikk jobben, jeg gruer meg skikkelig til å fortelle sjefen d.... lurer på hvordan hun vil reagere... og d er et tungt arbeid jeg begynner med så d innebærer mye løfting... skal jobbe med en liten gutt som er psykiskutvikklingshemmed.. føler jeg skuffer dem litt.... måtte bare få luftet meg litt.. hehe:)
babyborn08 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei du:) jeg var hos legen på mandag og da var det vist en liten spire i magen min... Er litt usikekr på hvorlangt jeg er på vei grunnet at jeg ikke har hatt mensen siden 17. desember og testet negativt for 2 uker siden... men samma da, legen testet meg og jeg var ca 5uker trodde han... Men til det du skrev om... jeg begynne i ny jobb 3 mars jeg... veit ikke når jeg skal si det til arbeidsgiver.. hva er vanlig da? Håper jeg ikke blir rammet av kvalmen altså, så jeg ikke er dårlig når jeg begynner der... for det hadde jo vært litt kjipt:(
Pusepilde Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Skjønner hva du mener med at du føler du skuffer dem litt. Men ikke ta sorgene på forskudd, kanskje går det bedre enn du tror. Du må jo bare forklare situasjonen. Du må ikke vende den fine tiden du har til noe negativt. Husk at å bli gravid er det største som kan skje deg. Selv hadde jeg en sjef som nærmest maste på meg om å bli gravid ettersom jeg hadde blitt 35 år. Og jammen skal jeg si jeg ble det også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå