Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes faktisk det er veldig få andre unger som er søte.
☆Anonymia☆ Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 hadde ikke bilder jo..=) men jeg syns de fleste er søte..=) men ikke alle.. =/
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Nei, alle unger er ikke søte. Foreldre synes selvfølgelig at barnet deres er fantastisk uansett! Men kjenner jeg blir helt matt av typen innlegg: "Vil du se på verdens fineste unge?" "H*n er så vakker at jeg sprekker av stolthet.." Blir flau på foreldrenes vegne...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Nei. Før jeg ble mamma syntes jeg alle babyer var søte, men nå synes jeg de fleste ser veldig rare ut. Kan jo ikke sammenlignes med min egen!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 De fleste unger er helt uvesentlige, akkurat som de fleste voksne.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Littegrann lei av den diskusjonen nå, men nei, jeg synes absolutt ikke at alle unger er søte! Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så slemt å innrømme det. Hvem synes vel at alle voksne er søte? Når stopper man i så fall å være søt, hvis alle mennesker liksom har "medfødt søthet"? Og, jeg synes også det er tåpelig med alle de som skryter sin egen unge opp i skyene. Det verste er at de fleste av dem sikkert er dumme nok til også å fortelle barna sine hvor fantastisk nydelige, pene og søte de er, gjerne flere ganger om dagen.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Nei Men jeg syns de fleste babyer er søte. Har ihvertfall til gode og se en som ikke er søt.
ragna Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 jeg håper for gudsskyld at den siste setningen din var ironisk? ja?
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Ironisk, nei. Hvorfor skulle jeg være det?
ragna Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 nei for det er helt umoralsk og forkastelig å fortelle barna sine at de er nydelige og fantastiske?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 Enig.. men MINE unger ER søte Helt sant, altså!!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #16 Skrevet 22. februar 2008 Ja trykk dem ned fra byrjan såpass de blir herdet til å møte verden...........?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #17 Skrevet 22. februar 2008 Nei. Har egentlig aldri likt unger. Bortsett fra min egen som er den nydeligste og vakreste tulla i hele verden, selvfølgelig. Men jeg er flink til å late som...
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 22. februar 2008 #18 Skrevet 22. februar 2008 Det er kun overflatiske og fantasiløse mennesker som tror at det ikke går an å bygge opp barnas selvtillit uten å fremheve utseende. De fleste barn er nemlig IKKE spesielt nydelige eller vakre, rent objektivt sett, så hvorfor "innbille" dem det? Må være rimelig trist dersom den høyeste rosen man kan gi barnet går på søthet, og jeg er glad for at mine foreldre ga meg andre, og mer verdifulle, komplimenter da jeg vokste opp.
ragna Skrevet 22. februar 2008 #19 Skrevet 22. februar 2008 okay......så så ola, selv om du er utrolig stygg så er du veldig flink til å skrelle poteter altså. fantastisk.
mam <3 Skrevet 22. februar 2008 #20 Skrevet 22. februar 2008 Det må da for faen gå an å si til ungene sine at man syns de er nydelige, jeg sier det hele tiden til jenta mi at hun er nyyydelig. Jeg syns jo det!! Stakkars ungene dine (ja, vet dette er den styggeste og teiteste tingen man kan si, men skitt au) som enten har en mor som rent objektivt sett ikke mener de er verdens peneste, eller som la vær å si det til de fordi hun er redd de skal bli innbilske. Mamma har sikkert sagt til meg at jeg er vakker og nydelig, jeg er vel kanskje ikke det, ikke går jeg rundt og tror jeg er verdens nydeligste heller og jeg har jo selvfølgelig fått høre at jeg har andre kvaliteter også. Samme kommer jeg til å gjøre med min datter.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #21 Skrevet 22. februar 2008 Må legge til at jeg selvfølgelig skjønner at ikke alle andre synes barnet mitt er det nydeligste i hele verden. Samme anonym som 21:47 21.02.2008
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #22 Skrevet 22. februar 2008 Helt enig med HI! Jeg ser klart mange mindre pene unger. De jeg faller mest for er de med skjønne barnetrekk, ikke rare øyer, utoverpanner, store hoder eller som ligner på små med voksent utseende! Det var en gutt på føden som var nr. 6 i rekken av søsken. Han var så ferdig da han kom ut at han så ut som en tenåring! Ble helt satt ut jeg, og mannen min sa "Fysj, han ser jo ut som en voksen!" Jeg hadde ikke nevnt noe for ham om hva jeg syntes!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #23 Skrevet 22. februar 2008 Nei, jeg synes ikke det.. Men jeg tror alle barn har sin egen sjarm;)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #24 Skrevet 22. februar 2008 nei, ingen- bortsett fra min egen, hun er verdens søteste
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 22. februar 2008 #25 Skrevet 22. februar 2008 He he, jeg må le av dere:D Hvem snakker om å fortelle barna at de er stygge? Og selvsagt mener alle foreldre at sine egne barn er de mest fantastiske i verden. Jeg er forresten ikke redd for å gjøre noen innbilske, jeg mener bare at det er tåpelig å fokusere på ytre ting, slik mange av hønsene her inne gjør. Da jeg var liten fikk jeg skryt fordi jeg var søt (for det var jeg jo, men ikke ekstraordinær på noen måte), sjarmerende, morsom, intelligent, skoleflink, musikalsk, kreativ, flink i sport, osv, og jeg mener bestemt at disse komplimentene er tusen ganger bedre enn å bli kalt vakker, nyyydelig og lignende kliss. Jeg var aldri i tvil om at foreldre og øvrig familie var stolte av og glade i meg, eller at de syntes jeg var skjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå