Gå til innhold

Laffen (sjiraff) has left the building;) Nå kommer'n!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, siste nytt fra Laffenheimen er at Hampus er på vei ut, å Laffen og Laffenmannen er på vei til føden på Ullevål *juhuuuuuuuuuu* Se opp for en mørk Volvo i Oslotrafikken *ler*

Håper at Hampus drøyer til litt over midnatt, da blir mamman hans sååå glad:)

Kjempemasse lykke til Laffen, tenker på deg:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå er hun dratt nå ??

så moro =)=)

vannet gått ? rier ?

Skrevet

Ååå, så bra!! Spørs om hun ombestemmer seg om ett par timer og driter i om ungen kommer ut i dag, hehe....*auauau* ;o)

Skrevet

go hampus!!! heia heia heia

Skrevet

Yes, hun har dratt:) Snakket med henne på msn ved 1830 tiden, da fortalte hun at hun hadde skjønt noe var på gang til mårran. Slimproppen hadde gått tidligere i dag. Hun hadde da rier som kom og gikk litt. Hun fikk streng beskjed om å gi beskjed når hun dro, nå kl 1945 stod det; Nå drar vi ...AUAUAU!!

Skrevet

Så flott at ventetiden endelig er over....kjenner faktisk at jeg blir skikkelig rørt her jeg sitter:)

Skrevet

Ojojoj, så spennende!!!

Tenker hun nøyer seg med i dag jeg, om det er sånn babylaffen vil ha det :)

Blir sååå verpesyk av å høre om sånt som dette.. hehe..

Lykke til Sjiraffen!!!

Skrevet

Åh så bra!! *Heie på sjiraffen*!! :)

Skrevet

Juhu!!! Så spennende!! Blir gøy å høre fra henne om noen dager.

Skrevet

Så gøy! Tiden på overtid er såååå lang, glad på hennes vegne:-)

(selv om jeg er vanvittig glad for å ikke være henne akkurat nå...)

Skrevet

Hun lovet å sende en sms når Hampus hadde forlat hula, så jeg skal holde dere oppdatert :)

Nå har hun sikkert inntatt føden, spennende dette:)))

Skrevet

Så spennende! Får håpe han ikke bruker altfor lange tiden på veien ut:)

GLeder meg til å lese oppdateringene.

Skrevet

Åh, så spenende :-) Hun sa jo at hvis hun fødet den 21. så ble det likt som forrie :-)

Skrevet

Hehe...det var det jeg skrev til henne tidligere i dag det... ;) Moro å ha rett :-DD

Skrevet

Men siden Kongen og søstra har bursdag i dag, håpet hun egetlig at Hampus først kom i morgen den 22 februar.

Lurer på om han er ute nå, eller om han først kommer etter midnatt. Det gikk liksom så fort fra litt vondt, til vi drar....en drøy time.

Venter i spenning på sms*ler*

Skrevet

Åh, sånn og forstå. Hehe, blir spennende løp dette da. Er jo ikke så lenge til midnatt heller, så alt kan skje =)

Skrevet

Haha... for jeg er sikkert den som får greie på det først *not* *LOL* Men kjenner jeg er veldig spent, nesten litt med på fødselen *ler* Aldri vist at noen har "dratt på føden" før, har "kun" fått greie på at gullungene er ute:)

Skrevet

Jeg skal seriøst klage på at jeg IKKE fikk sånn sms hehehe

Skrevet

Det var ikke på sms jeg fikk beskjed om at hun dro, på msn.... Jeg ba spesifikt om å få det å da...*ler* Ba også om sms med vitale mål og klokkeslett når Hampus ble født *ler* Ikke lett å komme unna meg.....

Skrevet

Spennende:-)

Det må vel være over nå Bente????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...