Karoline's*mamma Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Eg er ikkje sjølv gravid, men skriv på vegne av ei venninde. Ho var på kontroll idag, og fekk vite at babyen er i seteleie. Skal på kontroll på sjukehuset i morgon. Kva skjer då? Blir det ks, eller ventar dei og ser? Ho er forøvrig 39+4 idag. Noko som veit?!?
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Kommer vel ann på hvor stort bekkenet hennes er og babyen...Ønsker hun selv keisersnitt, vil jeg tro hun får det...Men om det blir på samme dag hun får keisersnitt vet jeg ikke.. Min sitter i seteleie og har nok ikke tenkt å snu seg med det samme heller...Men dere kan google på setefødsler så finner dere ut mer selv... Står mye fint på internett...Kan også se siste episode av jordmødrene på NRK...Der er det også en setefødsel...Ser ikke alt, men noe hvordan de gjør det...=o)
Maja☆ Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Sist jeg var gravid fikk jeg vite i uke 37 at babyen var i seteleie. De prøvde ikke på vending siden jeg kun er 154høy. Fikk da valget mellom å føde vanlig (de ville ta mål av bekkenet) eller ks. Valgte ks, for klarte ikke tanken på å presse ut en unge med rompa først. Tror nok hun får de samme valgene. Det er veldig vanlig at de fleste sykehus gjør det på denne måten.
Karoline's*mamma Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Tusen takk for svar. Då kan det jo hende det blir ks i morgon!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå