Gå til innhold

Erfaringer med troll vinterdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en troll dress til Nikolai som skal passe neste vinter. Han bruker reima i år, og jeg er fornøyd med den, men er nå så lei av å høre om reima så nå har jeg kjøpt troll;) Er det greie dresser? Like bra som Reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den ennå, bestilte nå nettopp på nettet så den kommer vel om en ukes tid :¤) Har hørt mye positivt med den jeg. Kjekt med avtagbart for, da har du jo høst, vinter og vårdress i ett!

Skrevet

Like bra som Reima :-) Snuppa hadde Troll med fast for første året, i år er det reima, men har kjøpt Troll med avtagbart for til neste år.

Reimadressen er igrunnen rimelig lik, men jeg foretrekker ull fremfor syntetisk så derfor blir det Troll igjen.

Skrevet

Trolldressene er kjempebra! Gutten vår har hatt samme dressen to sesonger nå. Veldig fint med det avtagbare ullforet, vi har det løst hele tiden så tar de i bhg på det først hvis han skal ha både ullforet og ytterdressen. Er jo på en måte 3 dresser i ett; kan også bruke ullforet under regntøy. Kan også kjøpes i stor str da den er fin å snøre inn i livet. Skal definitivt ha flere av den dressen, og snuppa skal arve.. :o)

Skrevet

Er de fine til de aller minste også?

1-åringer?

Har bare sett dem på 2-åringer.

Skrevet

Kjempe fornøyd vi i hvertfall.

Sjarmøren har hatt den i barnehagen uten ullforet nå i høst, med ullforet nå i vinter og når det blir varmere så tar vi ut foret igjen også har vi vårdress. 3 sesonger i en dress, det må være bra!

Ullforet har vi og brukt for seg når han har ligget ute i vogna på veldig kalde dager.

Dressen er myk og tynn slik at den er lett å bevege seg i. Absolutt verdt pengene og vi kjøper ny neste år.

Skrevet

Super til 1 åringer og. Sjarmøren fikk den når han begynte i barnehagen rett før han fylte 1 år

Skrevet

har troll, og er kjempe fornøyd. foret kan være litt irriterende når man tar dte på siden det klomper seg litt nede ved føttene, men man får teknikken på det. kjempe slitesterke også... Mies ser ubrukt ut, enda hun krabbet de første to mnd med den.

ser i bhg jeg jobber også, at troll er mer slitesterke ( selv om reima også holder bra), og at det tar lenger tid før dem med trolldress blir våte..... ( på avdelingen jeg jobber har 1 av 13 reima, og hun er stortsett den eneste vi må skifte på).......

men jeg er kjempe fan av reima også jeg altså:)

Skrevet

Kanskje verdt å prøve den på minsta til høsten igjen da.

Har ellers sverget til Reima.

Er den lett å bevege seg i altså?

Det er fordelen med Reima på de minste sånn jeg ser det.

(Jobber på småbarnsavdeling i barnehage)

Skrevet

Gutten vår begynte å bruke den da han var 1 år, og hadde str 92. Høres stort ut, men det gikk helt greit da livet er så fint å snøre inn.. :o)

Skrevet

Slutter meg til de andre, ELSKER den dressen!! Har også lurt på om vi som ikke kjøper Reima er "dårlige mødre", men jeg har aldri skjønt poenge met Reimadresser... Hehehe... Forguder det avtagbare foret av ULL inni, snøringen i livet, 4 (!!!) dresser i ett, man trenger ikke å kjøpe høstdress, vinterdress, vårdress og noe varmt til å ha under regntøyet om høsten:P HELT kongedress! :P

Skrevet

den går fint til 1åringe rogså. mie er 1år, og vi kjøpte str 80, som er dneminste. den er litt stor, men og med at man kan snurpe den sammen i livet+stramme den rundt føttene går dte så fint atte.

( var litt skeptisk siden den var så stor, men ville ha troll eller reima og reima passe henne ikke i det hele tatt - siden den ikke kunne strammes inn rundt bena ogi livet osv, men hun løper rundt som bare det og blir ikke hindret i det hele tatt. så hvis ikke hun plutselig begynne å vokse i et tempo hun aldri har vokset i før, så har vi nok dress til høsten neste år også vi. kanskje litt på vinteren også:) ).

Skrevet

Min har ikke avtagbartfor... Noe galt med den eller?

Skrevet

Der sier du noe..

Hun er jo bare 6 måneder nå, og kan jo forandre seg

Men alle klær er for store i livet nå, kan være greit med en dress som snøres i livet ja. :)

Skrevet

Finnes to typer. En med avtagbart for og en med ullforet inni dressen slik som din.

Skrevet

Har ingen erfaringer enda, men har kjøpt Troll dress med avtagbartfor på 1/2 pris nå til nesteår. Kjøpte både djevellue, en annen ull lue og votter fra Troll som matcher dressen. Snakk om jåleri...*ler*

Så nå håper jeg dressen står til forventningene....*ler*

Skrevet

Hadde Troll første året hennes, dvs som 1 åring :-) Vi hadde da str 80 til henne. Hadde god bevegelighet og var alltid passelig varm(elsker ull altså).

Skrevet

Hvor fikk du tak i den da?? sikle, sikle ;D

Skrevet

Hva er halv pris? Jeg kjøpte den i dag til 500 kr, også kjøpte jeg bodyer og longs til 100kr. per stk, pysj til 100, luer til 75, ja det var skikkelig salg! Tror jeg, for jeg vet ikke hva det koster til vanlig he he...

Skrevet

Da har du gjort STOR kupp. den vi har kostet vel 1399 til fullpris......

Skrevet

Det er lagerutsalg på trollklær i krødsherad, det var i dag og er de neste to torsdagene fremover.

Skrevet

Halv pris på alle troll og reimadresser på Barnebutikken her på Høyda i Moss. Det er også halvpris på luer, djevelluer og en slags regnlue fra Troll(votter vanligpris 299). Fra Reima så jeg kun votter til halv pris. Betalte 699 med avtagbart for for Trolldressen.

Sjekk nettsidene dems; www.barnebutikken.as

Skrevet

Noen som vet om salg på Troll i Oslo-området?

Skrevet

fru lyng har hvertfall salg, tror kanskje baby shop har også. fru lyng er i ski og sandvika hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...