kjære Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Har noen vært med som statist i hotel cæsar? fikk tilbud om det, og lurer jeg på om det er betalt...? Er det gøy? Blir man sminket og sånn eller er mann "usynlig?"
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Venninda til ei jeg kejnner har vært statist der, og fikk 1000 kr. Hun har gjort det et par ganger da, sånn for og spe på litt inntekt.. Om man blir sminka osv, kommer vel ann på hvor man befinner seg...
~Maja Mor~ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det høres jo gøy ut! Hvordan får man blitt med på noe sånnt?
kjære Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 man søker gjennom websiden til HT
Hera Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Svogeren min har vært med som statist mange ganger. Bla som, journalist, kokk, politi. Vet at de gangene han ikke har hatt replikker så har han fått mellom 500 og 1000 kr, mens de gangene han har hatt replikker så har han fått ganske greit betalt fra 3000 til 7000 kr. Han har i allefall bare gode og positive erfaringer (det han har fortalt da hehe) Er mye venting da, så man må regne med at dagen blir laaaang. Da svogeren min skulle spille politi den ene gangen (han har gjort det flere ganger) så møtte han opp kl 8 på morran, og ved 3 tiden på dagen var det hans tur. Så du må passe på å ha god tid, godt humør og god tålmodighet. Lykke til:0)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 hva er websiden til HT?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 herregud, litt fort i svingene her gitt, mente jo hva er link/adressen til HT? hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå