Mikkemafian Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Vår lille solstråle har blitt en drøm å legge når jeg gjør det. Når pappa skal, så er det imidlertid litt mer bråk. Noen som har erfaringer og løsninger på dette problemet. Det vi prøver nå er å legge begge 2, og så se om det blir bedre etter hvert...
_Mita_<3 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Sonn hadde vi det også en periode... nekta å la pappan legge han.. skulle bare ha meg der...så gjorde vi det sonn at vi la han annenhver kveld hver .. å var selvklart et spetakkel hver gang pappan skulle.. men vi ga ikke opp... pappan skulle legge han:) Å det gikk over av seg selv etter kort tid.. du får heller gå ut hvis det blir ikke, å la pappan ordne:) må jo bli vant til at ikke bare du er der hele tiden:) Det ordna seg for oss tilslutt:) Lykke til
Mikkemafian Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Tror jeg må gå ut, eller låses ned i kjelleren. Godt å høre at det er andre som har strevet med det samme og fått det til!!! Takk for svar=
_Mita_<3 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ble kasta ut så pappan skulle ordne dette selv:P hehe.. da satte jeg hos naboen til jeg fikk komme inn igjen:) Ellers blir det til at vi går inn å får babyen til å sove så får ikke pappan gjøre det han egentlig vil.. hehe.. så er ofte best å ta seg en tur ut:) Sonn var det her:) Håper det snart blir bedre da:)
2småihus!:) Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Sånn er det desverre her også...har prøvd litt de siste ukene at pappan legger, men vi har ikke orket å styre så masse med det og dermed ikke lyktes enda...derimot har hun begynt å godta at han kommer inn når hun våkner for å få smokk, så det er framgang! tror det vil gå seg til for både dere og oss,jeg! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå