Gå til innhold

Bare spetakkel når pappa skal legge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille solstråle har blitt en drøm å legge når jeg gjør det. Når pappa skal, så er det imidlertid litt mer bråk. Noen som har erfaringer og løsninger på dette problemet. Det vi prøver nå er å legge begge 2, og så se om det blir bedre etter hvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sonn hadde vi det også en periode... nekta å la pappan legge han.. skulle bare ha meg der...så gjorde vi det sonn at vi la han annenhver kveld hver .. å var selvklart et spetakkel hver gang pappan skulle.. men vi ga ikke opp... pappan skulle legge han:)

Å det gikk over av seg selv etter kort tid.. du får heller gå ut hvis det blir ikke, å la pappan ordne:) må jo bli vant til at ikke bare du er der hele tiden:)

Det ordna seg for oss tilslutt:)

Lykke til

Skrevet

Tror jeg må gå ut, eller låses ned i kjelleren. Godt å høre at det er andre som har strevet med det samme og fått det til!!! Takk for svar=:D

Skrevet

Jeg ble kasta ut så pappan skulle ordne dette selv:P hehe.. da satte jeg hos naboen til jeg fikk komme inn igjen:)

Ellers blir det til at vi går inn å får babyen til å sove så får ikke pappan gjøre det han egentlig vil.. hehe.. så er ofte best å ta seg en tur ut:)

Sonn var det her:) Håper det snart blir bedre da:)

Skrevet

Sånn er det desverre her også...har prøvd litt de siste ukene at pappan legger, men vi har ikke orket å styre så masse med det og dermed ikke lyktes enda...derimot har hun begynt å godta at han kommer inn når hun våkner for å få smokk, så det er framgang!:) tror det vil gå seg til for både dere og oss,jeg! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...