2 søte små gutter Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bestiller i 99 % av tilfellene Kylling i karri uten kylling, altså kun ris og grønnsaker i karrisaus.....
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 her kjøper vi alltid biff i karri! nam nam...
Piken på landet Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Varierer veldig etter hvilken kinaresturant jeg går på. Selv om en rett heter det samme på to forskjellige resturanter, kan det være helt forskjellige retter. Går en del på en mongolsk resturant i Stavanger, og der har jeg alltid noe som heter regnbuebiff. Litt søt surt, men annerledes enn den vanlige søtsure. Ellers er jeg gla i sezchuan også, det er som regel litt sterkt. Ellers er jo pepperbiff eller frityrstekt kylling i søtsur bankers.
fjollefrua Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 innbakt kylling med sursøt saus...nam nam... lager det en del hjemme selv også og det blir like godt:)
gullegget Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Peking suppe, biff zatsai og kylling i chilisaus. mmmm nå fikk jeg vann i munnen!!!!!!!
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Kylling i karri og stekt ris. Gubben bestiller alltid svinefilet i sur-søt saus..
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Biff Chop Suey!! Yammi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå