Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Blir snart voldelig av detta her jeg. Er så lei den svære magen. Alt er tungt og vondt. Har 11 dager igjen til termin, håper ikke jeg må gå mye over tiden. Sist gang fødte jeg to uker før termin, så da hadde jeg egentlig ikke begynt å vente enda. Dumt at jeg fødte før termin den gangen kanskje, regner liksom med å føde før denne gangen også. Uff, går vel to uker over denne gangen da:( Har masse kynnere på natta så jeg sover ikke godt for tida, hadde ikke sånne kynnere sist. De tar mest nederst i magen (kanskje det ikke er kynnere?), men hele magen blir hard. De er vel ikke direkte vonde, men ubehagelige. Håper ikke jeg må gå en måned for da klikker jeg:(
Bula-fødeklar Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ja da er vi ihvertfall to. Har hatt kynnere siden lørdag. 10-15 min mellom hver. Venter nr. 3. Gikk 14 dager over tiden sist. Magen er stor og tung, Det blir MYE tid på sofaen. Har igjen 19 dager til termin. Vi får håpe ventetiden snart er over =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå