woo-woo Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. har så sykt vondt i rygg/hofter..uansett om jeg ligger, sitter, står eller går....har ventet å ventet i hele dag på at samboeren min skulle komme hjem å avlaste meg (har en sønn på 6mnd). Men så er han blitt syk i løpet av de siste timene på jobben.... Jeg må gjøre ALT selv for han er ekstremt dårlig.. Endelig klart å legge lillemann, og han sovnet fint, heldigvis! Håper samboeren min er frisk i morgen...for jeg er nødt til å dra til legen... klarer ikke dette lengre...
Mayken Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Uff da, høres ikke bra ut. *trøsteklemme* Han må kunne klare å ha gutten deres litt i morgen uansett hvordan han har det, viktig at du kommer deg til lege. vet hvordan du har det, er skikkelig sliten selv for tiden. Er skikkelig stiv og vond i nakke, skuldre, rygg og armer. Alt verker og er stivt. Måtte dra hjem fra jobb i dag, klarte nesten ikke holde hodet opp. Kjennes ut som om det er for tungt for nakken. For ikke å snakke om korsryggen min, kjennes ut som om den holder på å knekke tvers av. Vi mammaer er nok alt for lite flinke til å ta vare på oss selv. blir mye bæring i løpet av dagene og ukene. Håper mannen din blir frisk snart så du kan få slappet av litt.
Drangelina Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hmm, er litt i samme situasjon. Bortsett fra at min samboer ikke er syk, det er det jeg som er. Han er nemlig PÅ TRENING HELE KVELDEN!! jeg går her høygravid, med bekkelløsning og bihulebetennelse og feber, huset ser helt grusomt ut, mini nekter å sovne, og han stikker på skytetrening!! Det hører med til klagesangen at han reiser på øvelse i morgen og blir borte hele helgen. Er så sliten, jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine. Vrææææl!
prinsessemor123 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Vil bare gi deg en klem. Legg deg tidlig i kveld, og prøv å få en god natt søvn. Håper også du kan få hjelp hos legen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå