Gå til innhold

Tips til morgen gave til mannen min???? Hva gir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter meg neste lørdag, men har ikke skaffet morgengave enda....Hva gir dere mennene deres? trenger mange tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny klokke skal min få:) Og det får jeg også.

Lykke til:)

Skrevet

Skal blåse opp et barndomsbilde av ham, på lerret. Yndlingsbildet hans.

Så får han henge det opp der han vil :0D

Skrevet

Et "vip" kort i gullpapp - laminert.

Dette skal han få bruke når han vil til hva han vil...

Vi har en avtale om at jeg skal få det samme. På den måten håper vi å kunne holde gløden i forholdet - også etter at vi er gift.

En slags "fri tilgang til hverandre" :-)

Jeg har fleipet om at jeg skal bruke kortet mitt på opp pussingstjenester i huset - men det er altå ikke lov. Det må inkludere i fysisisk velveære - og det er ikke lov til å si nei når kortet legges på bodet :-)

Skrevet

God ide:) Det skal han få til bursdagen!

Skrevet

Jeg skal ta aktbilder av meg selv - tror nok mannen vil like det ja:o) Har fått nr til en frilans-fotograf (dame) som kan gjøre det, hi hi:o)

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe en pulsklokke, fordi jeg har en sporty kar :-) Fikk tipset her inne tidligere.

Skrevet

uffda... hehe... jeg er litt kjedelig... Jeg skal strikke en genser til min, jeg!! men det rekker du nok ikke uansett til lørdag... hehe..

Skrevet

Jeg kjøpte en dyr og robust klokke til han. Mange som kjøper klokke etter som jeg har hørt ;)

Skrevet

Jeg skal lage et album til kjærsten min jeg. Har fremkalt endel bilder fra tiden vår sammen og lager et ordentlig scrapbook album med bilder fram til bryllupet. Tror han vil like det! Men tar jo litt tid da, så blir vel vanskelig før lørdag;-)

Lykke til uansett!! Og ha en FLOTT dag!!;)

Skrevet

For en super morgengave :-) Da hadde hvertfall gubben min blitt fornøyd :-) Men nå drømmer han om kombi, og den koster visst 20.000 ++, så det blir litt for heavy... ;-)

Skrevet

jeg vurderer å kjøpe ett skikkelig verktøy skap til min kjære.. han skrur bil på ett verksted sammen med mange kompiser.. desverre er der noen uærlige som stadig vekk stikker av med noe verktøy... så jeg vet at dette er noe han ønsker seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...