ragna Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 jeg er sint som en lemen her jeg sitter med en avhandling for andre gang som ikke går an å sendes ¤/&)/(&/(%/"&¤"¤%#!"%#" ja, jeg tok kopi ;P men hvorfor går det ikke??
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det er begrensning på antall bokstaver i en post. Må sende i flere omganger.
ragna Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 hmmff. det har jeg absolutt ingen tro på!! *latersomjegaldritarfeilever*
ragna Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 den/de er sendt, alt etter hvordan du ser det på denne møkkamaskinen finnes det ikke skriveprogram, så her ble det notisblokk til den store gullmedaljen. jeg fordrar ikke notisblokker. se bort ifra alle skriveleifene, jeg er trøtt som bare pokker
ragna Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 jeg skjønte tegninga nå ja hvor i all verden har du gjort av deg i det siste?? ingen angelica på msn'en!
ragna Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 og jeg har svart tilbake like laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt som sist. neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå