Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 ..men jeg prøver alikevel. Deltidspappa, som har lyst til å treffe ei ålreit jente. Har dere noen tips om hvor jeg treffer henne som liker en tur i skogen, som liker å trene, gjerne på sats - oggjerne sammen med meg. Som liker å prate om alt å ikke'no, om sex å religion å politikk å sånn...eller hvordan var den der igjen? Å gå på byen er jo sjangseløst - "Ååå, har du ungen din så mye, snurrer i håret å leker med tyggisen..." Litt generalisering der, men vi tåler alle en god, real fleip... Hjelp meg da - kjenner dere noen? Eller kanskje det finnes noen ok nettsteder som anbefales? Hilsen en som ikke er desp enda...men snart
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Om historien din er tett tror jeg definitivt du er på helt rett sted!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Se der ja, nå fikk jeg underholdning! ))) Hilsen anonym fra sexdebatten
KaMa Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jadda, jeg kjenner en. Du får sende meg en pm. ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Ikke bare meg selv.. har da lekt med deg og jeg! Ikke HI! Gi mannen en sjans...tsss... ))
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Send Yppert en PM du. "Han" er en dame som later som om "han" er mann.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Er jo det som er kjipt, at jeg tør ikke å sende pm, er jo sikkert bare noen som tuller med meg allikevel... Jaja, vi får se da - hvis "drøppert" og dere andre klarer å overbevise meg, så kanskje...jeg har jo lyst til å svare, men det er jo litt flaut...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Du får skrive hvilket fylke du bor i da, kanskje flere tar sjansen. Ingen som er interessert i noen som bor halve norge unna, alle her har jo barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå